Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHrdlička Milan, Doc. PhDr. CSc.
dc.contributor.authorSachrová, Kateřina
dc.date.accepted2019-12-12
dc.date.accessioned2020-07-17T13:46:16Z-
dc.date.available2014-10-14
dc.date.available2020-07-17T13:46:16Z-
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-7-15
dc.identifier80759
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/37930
dc.description.abstractCílem této práce je popsat možnosti využití uměleckého funkčního stylu ve výuce češtiny pro nerodilé mluvčí. Na základě obsahové analýzy učebních materiálů byla vymezena role funkční stylistiky ve výuce a popsány způsoby využití uměleckých textů v hodinách a v učebnicích češtiny pro cizince. Teoretickým základem pro výzkum byly práce zahraničních i tuzemských didaktiků cizích jazyků a požadavky na komunikační kompetence vycházející ze Společného evropského referenčního rámce pro jazyky.cs
dc.format143 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectumělecký funkční stylcs
dc.subjectčeština jako cizí jazykcs
dc.subjectučební materiálycs
dc.subjectkomunikační kompetencecs
dc.subjectfunkční stylistikacs
dc.subjectčeština pro cizincecs
dc.subjectvýuka cizích jazykůcs
dc.titleUmělecký styl ve výuce češtiny pro jinojazyčné mluvčícs
dc.title.alternativeThe Poetic Style in Czech as a Foreign Language Educationen
dc.typedisertační prácecs
dc.thesis.degree-namePh.D.cs
dc.thesis.degree-levelDoktorskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe aim of this dissertation is to describe the potential of the poetic style in Czech as a Foreign Language education. We analysed the textual content of teaching materials and then described the role of stylistics in Czech as a Foreign Language teaching including the usage of the poetic texts in the process of language education. The theoretical background was based on the experience of both foreign and Czech language didacticians. The results of the analysis were compared to the demands of communicative language learning and to the requirements of the Common European Framework of Reference for Languages.en
dc.subject.translatedpoetic styleen
dc.subject.translatedczech as a foreign languageen
dc.subject.translatedteaching materialsen
dc.subject.translatedcommunicative competenceen
dc.subject.translatedfunctional stylisticsen
dc.subject.translatedczech for foreignersen
dc.subject.translatedforeign language educationen
Vyskytuje se v kolekcích:Disertační práce / Dissertations (KČJ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
disertacni_prace_sachrova.pdfPlný text práce1,61 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
sachrova_sebesta.pdfPosudek oponenta práce1,1 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
sachrova_hrdlicka.pdfPosudek vedoucího práce50,21 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
2019_prubeh_sachrova.pdfPrůběh obhajoby práce385,67 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/37930

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.