Title: Mobilní aplikace vhodné pro domácí procvičování žáků základní školy
Other Titles: Primary school student home exercises with mobile equipment application support
Authors: Polák, Ondřej
Advisor: Rohlíková Lucie, PhDr. Ph.D.
Issue Date: 2019
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/39252
Keywords: digitální technologie;mobilní zařízení;aplikace;procvičování;žáci;zš
Keywords in different language: digital technologies;mobile devices;applications;exercises;students;primary school
Abstract: Tato práce pojednává o problematice využívání mobilních zařízení a jejich aplikací, přesněji aplikací zaměřených na domácí procvičování učiva žáků ZŠ. Práce je strukturována do sedmi kapitol. Zaobíral jsem se nejprve definováním pojmu digitálních technologií, do kterých mobilní technologie spadají. Uvedl jsem příklady mobilních zařízení s odpovídajícím popisem. Dále jsem se věnoval problematice využívání mobilních zařízení, kde jsem se věnoval výhodám a nevýhodám, které mobilní zařízení přinášejí. V následující kapitole jsem se věnoval kritériím, dle kterých byly aplikace vybírány. Dále jsem analyzoval některé z aplikací uvedených na vytvořených webových stránkách. V praktické části práce bylo klíčové vytvoření webových stránek (https://aplikaceproskolaky.weoom.com/) s přehledem vybraných aplikací. V poslední části byl realizován výzkum v podobě dotazníkového šetření, který je zaměřen na téma aktuálního stavu využívání mobilních zařízení žáky ZŠ, jak z obecného pohledu (volný čas), tak z pohledu povinností v podobě procvičování učiva.
Abstract in different language: This undergraduate thesis deals with problematics of using mobile devices and their applications, more specifically with applications focused on home exercises of elementary school students. The work is structured into seven chapters. Firstly, I defined the concept of digital technologies that include mobile technologies. I presented some examples of mobile devices with appropriate description. Furthermore, I dealt with the issue of using mobile devices, where I introduced advantages and disadvantages that mobile devices bring. In the next chapter I focused on the criteria according to which the applications were chosen. Subsequently, I analyzed some of the applications that are listed on the created website. The practical part of this thesis includes the creation of the following website (https://aplikaceproskolaky.weoom.com/) with the overview of the selected applications convenient for the home exercises of primary school students. In the last part, there is an analysis which was done by a questionnaire. This questionnaire focuses on the topical situation of elementary school students. It considers this issue from two points of view. Firstly, the general criteria are mentioned (e.g. free time), secondly the view on the practice of the curriculum is described.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVD)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
OndrejPolak_BakalarskaPrace2019.pdfPlný text práce4,16 MBAdobe PDFView/Open
Polak posudek745.pdfPosudek oponenta práce1,18 MBAdobe PDFView/Open
hodnoceni_BP_Ondrej_Polak_2019.pdfPosudek vedoucího práce312,09 kBAdobe PDFView/Open
Polak protokol755.pdfPrůběh obhajoby práce287,94 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/39252

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.