Název: | Inovace předmětu Angličtina pro cestovní ruch na Fakultě ekonomické Západočeské univerzity v Plzni |
Další názvy: | Innovation of the Course of English for Tourism at the Faculty of Economics of the University of West Bohemia in Pilsen |
Autoři: | Hromádková, Petra Ramadanová, Jitka |
Citace zdrojového dokumentu: | HROMÁDKOVÁ, P., RAMADANOVÁ, J. Inovace předmětu Angličtina pro cestovní ruch na Fakultě ekonomické Západočeské univerzity v Plzni. CASALC Review, 2019, roč. 9, č. 2, s. 61-73. ISSN 1804-9435. |
Datum vydání: | 2019 |
Nakladatel: | Centrum jazykového vzdělávání MU |
Typ dokumentu: | článek article |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/39642 |
ISSN: | 1804-9435 |
Klíčová slova: | angličtina pro cestovní ruch, inovace, hodnocení, prezentace projektů, studentské portfolio, testy, výukové metody |
Klíčová slova v dalším jazyce: | English for tourism, evaluation, innovation, presentations on specific projects, student portfolio, teaching methods, tests |
Abstrakt: | Příspěvek je věnován inovačnímu projektu VS-18-007 vnitřní soutěže ZČU, který byl realizován vyučujícími Ústavu jazykové přípravy v roce 2018. Autorky příspěvku si kladou za cíl seznámit nejen podobně specializované kolegy působící v oblasti jazykového vzdělávání, ale i širší odbornou veřejnost s obsahem a postupy tohoto projektu a především sdílet zkušenosti z následné aplikace výstupů projektu ve výuce. Cílem projektu byla inovace předmětu Angličtina pro cestovní ruch s využitím modernějších výukových materiálů a také i didakticky vhodnějších výukových a hodnotících metod, které by měly přispět k všestrannému jazykovému rozvoji studentů. Úvodní část příspěvku je věnována nové sadě učebních materiálů, obsahu a cílům inovovaného předmětu. Následně jsou zde uvedeny nově zvolené výukové a hodnotící metody i s jejich praktickými příklady. Závěrem je v příspěvku popsáno také dotazníkové šetření, které bylo provedeno u studentů inovovaného předmětu po prvním semestru výuky a které bylo zaměřeno na hodnocení aplikace nových učebních materiálů a výukových a hodnotících metod ve výuce. |
Abstrakt v dalším jazyce: | This paper deals with the innovation project VS-18-007 carried out by the teachers of the Institute of Applied Language Studies at the University of West Bohemia in Pilsen in 2018. The aim of the authors is to present both their colleagues teaching Business English at the institutions of higher education and other language teachers with the content and progress of the project, as well as to share their experience applying the results of the project to their teaching. The main goal of the project was to innovate the Course of English for Tourism by means of introducing more up-to-date teaching materials together with more efficient teaching and evaluation methods, which should contribute to enhanced language progress on the part of the students. Apart from the new set of teaching materials, the introductory part of the paper looks at the content and aims of the innovated course. The next part of the paper presents the newly adopted teaching and evaluation methods with some practical examples. Finally, the paper describes the type of the questionnaire given to students after the first term of teaching the innovated course. The questionnaire focused on the assessment of the use of new study materials and also the teaching and evaluation methods as part of the instruction process. |
Práva: | © Centrum jazykového vzdělávání MU |
Vyskytuje se v kolekcích: | Články / Articles (OAJ) OBD |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|
Inovace předmětu Angličtina pro cestovní ruch.pdf | 1,59 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/39642
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.