Název: | Flower creation for preschool children |
Další názvy: | Květinové tvoření pro předškolní děti |
Autoři: | Sedláčková, Alena |
Citace zdrojového dokumentu: | HONZÍKOVÁ, Jarmila a Petr SIMBARTL, eds. Olympiáda techniky Plzeň 2020: Sborník abstraktů z mezinárodní studentské odborné konference: 26.10. 2020 Plzeň. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2020, s. 12. |
Datum vydání: | 2020 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | konferenční příspěvek conferenceObject |
URI: | http://files.olympiadatechniky.cz/ot2020-abstracts.pdf http://hdl.handle.net/11025/39941 |
ISBN: | 978-80-261-09667 |
Klíčová slova: | květina;tvoření;děti |
Klíčová slova v dalším jazyce: | flower;creativity;children |
Abstrakt: | Květinové tvoření pro předškolní děti je zaměřeno na vytvoření nových námětů a zároveň jejich testování. Cílem testování je zhodnocení jejich náročnosti a především přiměřenosti k věku dítěte. Dalším cílem je také komplexní rozvoj dítěte, ať už se jedná o rozvoj předškolních schopností, dovedností a znalostí, rozvoj vyjadřovacích schopností, rozvoj tvořivosti, kreativity, samostatnosti, nebo fantazie. |
Abstrakt v dalším jazyce: | Flower creation for preschool children is focused on creating new topics and testing them at the same time. The purpose of testing is to evaluate their complexity and, above all, their adequacy to the child's age. Another purpose is the comprehensive development of the child, whether it is the development of preschool abilities, skills and knowledge, the development of expressive abilities, the development of talents, creativity, independence or imagination. |
Práva: | © Západočeská univerzita v Plzni |
Vyskytuje se v kolekcích: | Olympiáda techniky Plzeň 2020 Olympiáda techniky Plzeň 2020 |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
ot2020-abstracts-13.pdf | Plný text | 704,86 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/39941
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.