Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSimbartl Petr, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorNekolová, Aneta
dc.contributor.refereeAichinger Daniel, Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2020-9-8
dc.date.accessioned2020-11-10T00:35:11Z-
dc.date.available2019-5-29
dc.date.available2020-11-10T00:35:11Z-
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-6-29
dc.identifier80643
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/41241
dc.description.abstractU dětí v mateřské škole jsem testovala jemnou motoriku pomocí drátků a korálků. Dohromady jsem otestovala 36 dětí od 3 do 6 let. Rozdíl v kvalitě výrobků byl u dětí, které nastupují v září na základní školu. Děti předškolního věku mají vyvinutější jemnou motoriku než děti mladšího školního věku. Děti jsem vždy ke každému výrobku vhodně namotivovala, ale zjistila jsem, že motivace nepomůže k lepší kvalitě výrobku, pokud není rozvinutá jemná motorika. Při mém pozorování ve třídě jsem zjistila, že výrobky se dařily víc děvčatům než chlapcům. Vytvořila jsem metodiku testování pro učitelky v mateřské škole a shrnula celý průběh testování.cs
dc.format43 s. (75 727 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectjemná motorikacs
dc.subjectmateřská školacs
dc.subjectdrátekcs
dc.subjectkorálekcs
dc.titleVyužití drátků, korálků v mateřské škole pro rozvoj a zjišťování úrovní jemné motoriky u dětí v mateřské školecs
dc.title.alternativeUse of wires, beads in nursery school for the development and determination of fine motor levels in children in nursery schoolen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedTo test the fine motor skills of preschool children I used small wires and beads. In total I tested 36 children between the ages of 3 and 6 years old. There were differences in the quality of handmade items made by the 6-year-olds, who will begin attending primary school in September. The preschoolers have better developed fine motor skills than the primary-school-aged children. I always motivated the children appropriately but found that motivation does not lead to better results if the children's fine motor skills aren't developed. During my observation, I found that girls were more successful than boys when creating. I have created a method of testing for nursery teachers and have summarized the whole process of testing.en
dc.subject.translatedfine motor skillsen
dc.subject.translatednursery schoolen
dc.subject.translatedwireen
dc.subject.translatedbeaden
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMT)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
bakalarska prace tisk - Nekolova.pdfPlný text práce1,58 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PosudekVedoucihoSTAG.pdfPosudek vedoucího práce42,78 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PosudekOponentaSTAG.pdfPosudek oponenta práce42,31 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Protokol - Nekolova.pdfPrůběh obhajoby práce262,63 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/41241

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.