Název: Mezipředmětové vztahy ve výuce fyziky na 2. stupni ZŠ
Další názvy: Inter-subject relations in teaching physics at the second stage of basic education
Autoři: Nováková, Tereza
Vedoucí práce/školitel: Kratochvíl Pavel, PhDr. Ph.D.
Oponent: Kohout Jiří, Doc. Mgr. Ph.D.
Datum vydání: 2020
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/41246
Klíčová slova: mezipředmětové vztahy;základní škola;fyzika;rvp zv;projektový den;6. ročník
Klíčová slova v dalším jazyce: inter-subject relations;physics;basic education;rvp zv;project day;first year of the second stage of the basic education
Abstrakt: Tato bakalářská práce se věnuje mezipředmětovým vztahům mezi fyzikou 6. ročníku a dalšími předměty základní školy. Teoretická část se zabývá vysvětlením pojmů, které s tématem práce souvisí. V praktické části jsou rozebrány možnosti návaznosti učiva fyziky 6. ročníku na učivo a očekávané výstupy definované RVP ZV 1. stupně a popisem vztahů mezi fyzikou 6. ročníku a vybranými předměty 2. stupně. Součástí druhé části je i srovnání různých učebních materiálů fyziky pro 6. ročník základní školy. Poslední částí práce je návrh projektového dne jako ukázky realizace mezipředmětových vztahů na základní škole.
Abstrakt v dalším jazyce: This bachelor's work is dedicated to intersubject relationships between the first year of the second stage physics and other subjects of basic education. The theoretical section deals with explaining the concepts that are related to the subject of the work. In the practical section, the possibilities for Follow-up of the curriculum of the first year of the second stage of the basic education to the first stage of basic education in the means of curriculum and expected outputs defined by the Basic Education Framework Programme and a description of the relationships between the first year of the second stage physics and other subjects on the second stage of basic education are discussed. Part two also includes a comparison of different teaching materials of the first year of the second stage of the basic education physics. The final part of the work is the design of the project day as a demonstration of the realisation of inter-subject relationships at basic education.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMT)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace_29.4.2020.pdfPlný text práce1,89 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Oponent Novakova872.pdfPosudek oponenta práce2,75 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hodnoceni Novakova.pdfPosudek vedoucího práce137,51 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Protokol Novakova892.pdfPrůběh obhajoby práce262,7 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/41246

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.