Název: | Možnosti rozvoje informatického myšlení on-line formou v podmínkách víceletých gymnázií |
Další názvy: | Possibilities of computational thinking development at eight- or six- year grammar schools through online means |
Autoři: | Klement, Milan |
Citace zdrojového dokumentu: | Inovace a technologie ve vzdělávání: časopis o nových metodách a inovacích v technickém a přírodovědném vzdělávání. 2020, č. 1, s. 4-13. |
Datum vydání: | 2020 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogická |
Typ dokumentu: | článek article |
URI: | http://itev.olympiadatechniky.cz/journal-itev-2020.pdf http://hdl.handle.net/11025/42136 |
ISSN: | 2571-2519 |
Klíčová slova: | informatické myšlení;algoritmizace;programování;víceletá gymnázia;Visual Studio.NET |
Klíčová slova v dalším jazyce: | computational thinking;algorithmization;programming;eight-year and six-year grammar schools;Visual Studio.NET |
Abstrakt: | Výuka programování je v podmínkách netechnicky orientovaných škol novou, relativně neprobádanou oblastí. Je tedy nutné zabývat se otázkami, zda je tato výuka na těchto školách potřebná a jaký může mít dopad na další rozvoj studentů. V rámci předložené práce jsme tedy hledali odpovědi na stále palčivější otázky, které bude potřebné řešit v souvislosti s plánovou implementací Strategie digitálního vzdělávání do roku 2020, kdy jedním z hlavních pilířů chystané změny obsahu kurikula informatických předmětů je zařazení tematického celku zaměřeného na algoritmizaci a programování. |
Abstrakt v dalším jazyce: | Teaching programming at non-technical schools represents a new and relatively unexplored area. It is therefore necessary to ask the questions related to the possible necessity of such teaching and about its potential influence and/or inpact on students`s further development. Within the framework we were looking for answers to the increasingly pressing issues which will need to be addressed in connection with the planned implementation of the Digital Education Strategy by 2020. One of the main pillars of the upcoming change in the content of IT subjects introduced by the latter is the inclusion of a thematic unit focused on algorithmization and programming. |
Práva: | © Západočeská univerzita v Plzni |
Vyskytuje se v kolekcích: | Číslo 1 (2020) Číslo 1 (2020) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Klement.pdf | Plný text | 603,82 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/42136
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.