Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.author | Honzíková, Jarmila | |
dc.date.accessioned | 2020-11-23T07:57:17Z | |
dc.date.available | 2020-11-23T07:57:17Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Inovace a technologie ve vzdělávání: časopis o nových metodách a inovacích v technickém a přírodovědném vzdělávání. 2020, č. 1, s. 14-19. | cs |
dc.identifier.issn | 2571-2519 | |
dc.identifier.uri | http://itev.olympiadatechniky.cz/journal-itev-2020.pdf | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/42137 | |
dc.description.abstract | Současné vzdělávání je charakterizováno průnikem nových technologií do vyučovacích metod a forem práce nejen na základních, středních, ale hlavně na vysokých školách. Vedle klasických přednášek a seminářů, mají studenti k dispozici také elektronické opory např. ve formě e-kurzů. Které elektronické opory jsou nejčastěji využívány vyučujícími, ukázala krizová situace v letním semestru akademického roku 2019/20, kdy celý svět zasáhla pandemie COVID 19. Všudypřítomný koronavirus v podstatě vrhl studenty i vyučující ze dne na den do zcela nové situace, ve které výuka probíhala pouze distanční formou. | cs |
dc.description.sponsorship | Grant SVK1‐2020‐013 Olympiáda techniky Plzeň 2020, Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.format | 6 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogická | cs |
dc.rights | © Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.subject | distanční vzdělávání | cs |
dc.subject | elektronické opory | cs |
dc.subject | univerzita | cs |
dc.title | Studium učitelství pro mateřské školy v distanční formě při nouzovém stavu | cs |
dc.type | článek | cs |
dc.type | article | en |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.type.version | publishedVersion | en |
dc.description.abstract-translated | Current education is characterized by the penetration of new technologies into teaching methods and forms of work not only at primary, secondary, but mainly at universities. In addition to classical lectures and seminars, students also have electronic support, eg in the form of e-courses. The crisis situation in the summer semester of the 2019/20 academic year, when the world was hit by the COVID 19 pandemic. The ubiquitous coronavirus basically threw both students and teachers into a completely new situation in which the teaching took place only by distance. | en |
dc.subject.translated | distance learning | en |
dc.subject.translated | electronic support | en |
dc.subject.translated | university | en |
dc.type.status | Peer-reviewed | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Články / Articles (KMT) Číslo 1 (2020) Číslo 1 (2020) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Honzikova.pdf | Plný text | 629,57 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/42137
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.