Název: | Moodle ako forma dištančného vzdelávania počas pandémie covid-19 |
Další názvy: | Moodle as a form of distance learning during the covid-19 pandemic |
Autoři: | Tomková, Viera Valentová, Monika |
Citace zdrojového dokumentu: | Inovace a technologie ve vzdělávání: časopis o nových metodách a inovacích v technickém a přírodovědném vzdělávání. 2020, č. 1, s. 76-81. |
Datum vydání: | 2020 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogická |
Typ dokumentu: | článek article |
URI: | http://itev.olympiadatechniky.cz/journal-itev-2020.pdf http://hdl.handle.net/11025/42147 |
ISSN: | 2571-2519 |
Klíčová slova: | distanční vzdělávání;student;platforma Moodle;studium |
Klíčová slova v dalším jazyce: | study;distance learning;student;platform Moodle |
Abstrakt v dalším jazyce: | Electronic education with the support of teaching management has been used in the teaching of students at the University of Constantine the Philosopher in Nitra for several years. University academics have the opportunity to use the EDU Education Portal for education, which uses the Moodle teaching management system. The pre-pandemic Moodle system was mainly a supplement to the full-time teaching form. After the outbreak of the pandemic in Slovakia, distance education was transferred from day to day at all types and types of schools. In this paper, we present our experience in using the Moodle system in the education of university students. Pri vzdelávaní sme používali najme sociálnu sieť Facebook a video-konferenčný systém Meet (https://meet.ukf.sk/), ktorý primárne odporučila Univerzita Konštantína Filozofa. Počas vzdelávania bolo potrebné použiť aj ďalšie nástroje, ako je napr. email, MS Teams, Messenger, Moodle a podobne. |
Práva: | © Západočeská univerzita v Plzni |
Vyskytuje se v kolekcích: | Číslo 1 (2020) Číslo 1 (2020) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Tomková.pdf | Plný text | 433,38 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/42147
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.