Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.author | Bajtoš, Ján | |
dc.contributor.author | Honzíková, Jarmila | |
dc.contributor.author | Bajtoš, Michal | |
dc.date.accessioned | 2020-11-23T09:45:48Z | |
dc.date.available | 2020-11-23T09:45:48Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Inovace a technologie ve vzdělávání: časopis o nových metodách a inovacích v technickém a přírodovědném vzdělávání. 2020, č. 1, s. 82-87. | cs |
dc.identifier.issn | 2571-2519 | |
dc.identifier.uri | http://itev.olympiadatechniky.cz/journal-itev-2020.pdf | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/42148 | |
dc.description.sponsorship | Grant SVK1‐2020‐013 Olympiáda techniky Plzeň 2020, Západočeská univerzita vPlzni | cs |
dc.format | 6 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | sk | sk |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogická | cs |
dc.rights | © Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.subject | distanční vzdělávání | cs |
dc.subject | online domácí vzdělávání | cs |
dc.subject | pandemie COVID-19 | cs |
dc.subject | plagiátorství | cs |
dc.subject | preventivní opatření | cs |
dc.title | Hrozby plagiátorstva počas dištančného štúdia v období pandémie covid-19 | sk |
dc.title.alternative | Threats of plagiarism during the distance learning in the time of covid-19 pandemic | en |
dc.type | článek | cs |
dc.type | article | en |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.type.version | publishedVersion | en |
dc.description.abstract-translated | In the article, the authors deal with the solution of a possible increased incidence of plagiarism in students' written work during online education at home. Online home education is a type of distance learning which was brought to school by the COVID-19 pandemic practically all around the world. Schools, teachers, students and their parents responded to this fact with changes in their approaches to education. In addition to the general characteristics of distance education and plagiarism, the authors of the article offer instructions to teachers how to effectively detect student plagiarism and they also propose preventive measures against the occurrence of the plagiarism. | en |
dc.description.abstract-translated | Na dosiahnutie cieľov sme použili nasledovné metódy: 1. Literárna metóda, na zistenie aktuálneho stavu problematiky a potrebných softvérových, hardvérových resp. personálnych požiadaviek potrebných na online vzdelávanie. 2. Pozorovanie a rozhovor, na zistenie názorov študentov na vzdelávanie počas koronakrízy. | sk |
dc.subject.translated | distance education | en |
dc.subject.translated | online home education | en |
dc.subject.translated | pandemic COVID-19 | en |
dc.subject.translated | plagiarism | en |
dc.subject.translated | preventive measures | en |
dc.type.status | Peer-reviewed | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Články / Articles (KMT) Číslo 1 (2020) Číslo 1 (2020) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Bajtoš.pdf | Plný text | 370,51 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/42148
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.