Název: Manufacturing paradigms and their change in time
Autoři: Mozol, Štefan
Grznár, Patrik
Oravec, Matúš
Citace zdrojového dokumentu: Průmyslové inženýrství 2020: Mezinárodní studentská vědecká konference: 7. října 2020, Plzeň, s. 163-168.
Datum vydání: 2020
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: konferenční příspěvek
conferenceObject
URI: http://hdl.handle.net/11025/42199
ISBN: 978-80-261-0969-3
Klíčová slova: paradigma výroby;strategie produktu;chování zákazníka;proměny
Klíčová slova v dalším jazyce: manufacturing paradigm;product strategy;customer behaviour;changes
Abstrakt v dalším jazyce: Manufacturing companies are constantly confronted by changes in customer behaviour, which affects their product strategy. The product strategy of the enterprise or the manufacturing paradigm represents how the company approach to producing products in terms of its quantity and variants. Various changes over time also led to a change in the production paradigm of enterprises, it also influenced the development of manufacturing approaches by which the paradigm is implemented. The article describes the different manufacturing paradigms their change over time, and which manufacturing approaches will be deployed within the paradigms.
Práva: © Západočeská univerzita v Plzni
Vyskytuje se v kolekcích:Průmyslové inženýrství 2020
Průmyslové inženýrství 2020
Průmyslové inženýrství 2020
Průmyslové inženýrství 2020

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Mozol.pdfPlný text366,84 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
uvod+tiraz.pdf698,98 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/42199

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.