Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.author | Poulová, Petra | |
dc.contributor.author | Černá, Miloslava | |
dc.contributor.author | Malý, Filip | |
dc.contributor.author | Kozel, Tomáš | |
dc.contributor.author | Kříž, Pavel | |
dc.contributor.author | Hamtitová, Jana | |
dc.contributor.author | Hán, Jan | |
dc.contributor.author | Ulrych, Zdeněk | |
dc.date.accessioned | 2021-02-15T11:00:17Z | - |
dc.date.available | 2021-02-15T11:00:17Z | - |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | POULOVÁ, P., ČERNÁ, M., MALÝ, F., KOZEL, T., KŘÍŽ, P., HAMTITOVÁ, J., HÁN, J., ULRYCH, Z. Virtual Hotel – Gamification in the Management of Tourism Education. In: Advances in Intelligent Systems and Computing. Cham: Springer, 2020. s. 773-781. ISBN 978-3-030-52574-3, ISSN 2194-5357. | cs |
dc.identifier.isbn | 978-3-030-52574-3 | |
dc.identifier.issn | 2194-5357 | |
dc.identifier.uri | 2-s2.0-85090099344 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/42680 | |
dc.description.abstract | Zažíváme rostoucí interakce mezi jednotlivci a inteligentním prostředím, ať už jde o interakci inteligentních zařízení během běžných činností nebo výuku / učení. Roste důraz na to, aby učitelé předávali své znalosti a zkušenosti studentům, aby se studenti více angažovali, protože studenti očekávají větší interakci a komunikaci v online světě. Virtuální svět je typ online komunity, která je primárně formou počítačově simulovaného prostředí, které uživatelé mohou používat, vytvářet a propojovat určité objekty. V současné době existují po celém světě některé školy a vzdělávací instituce, které poskytují příležitost zúčastnit se části školení pomocí simulačních her. V této práci budou popsány simulátory a jejich možnosti spolu s příklady využití virtuální reality pro vzdělávací účely. | cs |
dc.format | 9 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | en | en |
dc.publisher | Springer | en |
dc.relation.ispartofseries | Advances in Intelligent Systems and Computing | en |
dc.rights | Plný text není přístupný. | cs |
dc.rights | © Springer | en |
dc.subject | Aplikace | cs |
dc.subject | Smíšené učení | cs |
dc.subject | E-learning | cs |
dc.subject | Vzdělání | cs |
dc.subject | Hra | cs |
dc.subject | Proces | cs |
dc.subject | Simulace | cs |
dc.subject | Chytré zařízení | cs |
dc.title | Virtual Hotel – Gamification in the Management of Tourism Education | en |
dc.title.alternative | Virtuální Hotel - Gamifikace v řízení vzdělávání v cestovním ruchu | cs |
dc.type | konferenční příspěvek | cs |
dc.type | conferenceObject | en |
dc.rights.access | closedAccess | en |
dc.type.version | publishedVersion | en |
dc.description.abstract-translated | We are experiencing increasing interactions between individuals and smart environments, whether it is the interaction of smart devices during ordinary activities or teaching/learning. There is growing emphasis on teachers in passing their knowledge and experience to students to get students more engaged because students expect more interaction and communication in the online world. The virtual world is the type of online community, which is primarily a form of computer-simulated environment that users can use, create, and interconnect certain objects. Currently, there are some schools and educational institutions around the world providing the opportunity to attend part of the training courses using simulation games. Simulators and their possibilities will be described in this work together with examples of utilization of virtual reality for educational purposes. | en |
dc.subject.translated | Application | en |
dc.subject.translated | Blended learning | en |
dc.subject.translated | E-learning | en |
dc.subject.translated | Education | en |
dc.subject.translated | Game | en |
dc.subject.translated | Process | en |
dc.subject.translated | Simulation | en |
dc.subject.translated | Smart device | en |
dc.identifier.doi | 10.1007/978-3-030-52575-0_63 | |
dc.type.status | Peer-reviewed | en |
dc.identifier.obd | 43930464 | |
dc.project.ID | TL01000191/Inovace systémů řízení subjektů cestovního ruchu pomocí nástrojů procesního řízení | cs |
Vyskytuje se v kolekcích: | Preprinty / Preprints (KPV) OBD |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|
Virtual Hotel final.pdf | 648,89 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít Vyžádat kopii |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/42680
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.