Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.author | Baťko, Jan | |
dc.contributor.author | Rohlíková, Lucie | |
dc.date.accessioned | 2021-02-22T11:00:23Z | - |
dc.date.available | 2021-02-22T11:00:23Z | - |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | BAŤKO, J., ROHLÍKOVÁ, L. Počínání žáků při práci s robotickou stavebnicí: východiska tvorby výzkumného nástroje. Inovace a technologie ve vzdělávání, 2020, roč. 2020, č. 2, s. 45-53. ISSN 2571-2519. | cs |
dc.identifier.issn | 2571-2519 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/42733 | |
dc.description.abstract | V tomto příspěvku jsou popsána východiska, postup tvorby a finální podoba testovací sady úloh, která posloužila jako testovací nástroj v rámci výzkumu zaměřeného na počínání žáků při řešení úloh z oblasti edukační robotiky. Sada úloh byla vytvořena pro použití v programovacím prostředí LEGO Mindstorms EV3 a obsahovala 15 úloh. V příspěvku představíme, jaké aspekty byly při tvorbě zohledněny, z čeho sada úloh vycházela, z jakých částí se každá úloha skládala, jak ovlivnilo finální podobu testovacího nástroje pilotní ověřování a také to, jak byla sada úloh přijata samotnými žáky. | cs |
dc.format | 9 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.ispartofseries | Inovace a technologie ve vzdělávání | cs |
dc.rights | © Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.subject | testování | cs |
dc.subject | LEGO Mindstorms EV3 | cs |
dc.subject | programování | cs |
dc.subject | algoritmizace | cs |
dc.subject | základní škola | cs |
dc.title | Počínání žáků při práci s robotickou stavebnicí: východiska tvorby výzkumného nástroje | cs |
dc.title.alternative | Pupils´ Behaving During Working with a Robotic Kit: The Bases for Creating a Research Tool | en |
dc.type | článek | cs |
dc.type | article | en |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.type.version | publishedVersion | en |
dc.description.abstract-translated | In this article, the bases, process of creating and the final look of testing tasks set were described. The set was used as a testing tool during the research focused on pupils´ behaving during solving the tasks in educational robotics. The set of tasks was created to be used in programming environment LEGO Mindstorms EV3 and the set contained 15 tasks. In this article, we introduced the aspects which were taken into account during creating the set, what the tasks set was based on, what parts each task consists of, how the pilot testing influenced the final look of testing tool as well as how the tasks set was accepted by pupils themselves. | en |
dc.subject.translated | testing | en |
dc.subject.translated | LEGO Mindstorms EV3 | en |
dc.subject.translated | programming | en |
dc.subject.translated | algorithms | en |
dc.subject.translated | primary school | en |
dc.type.status | Peer-reviewed | en |
dc.identifier.obd | 43931562 | |
dc.project.ID | SGS-2018-019/Výzkum vlivu informačních a komunikačních technologií na vzdělávání | cs |
Vyskytuje se v kolekcích: | OBD |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|
Batko_Rohlikova_ITEV_2020.pdf | 599,93 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/42733
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.