Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorUhl Skřivanová, Věra
dc.contributor.authorPlíhalová, Monika
dc.date.accessioned2021-03-22T11:00:20Z-
dc.date.available2021-03-22T11:00:20Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationUHL SKŘIVANOVÁ, V. PLÍHALOVÁ, M. Všeobecně vzdělávací potenciál výtvarných činností v mateřské škole. 2. díl. Speciál pro MŠ, 2020, č. 2, s. 20-28. ISSN 2571-0591.cs
dc.identifier.issn2571-0591
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/43025
dc.description.abstractJaký je rozdíl mezi pojetím výtvarné výchovy ve smyslu rukodělných činností a pojetím tvořivé výtvarné výchovy? Tvořivá výtvarná výchova podporuje možnost sebevyjádření dítěte a jeho fantazii, a je tím pádem příležitostí v rámci soudobého pojetí výtvarné výchovy umožnit mateřské škole integrovat ostatní obory, a přispívat tak ke všeobecnému vzdělání. Článek zahrnuje analýzu kreativního výtvarného úkolu z hlediska rozvíjených očekávaných výstupů RVP PV. Na příkladech vysvětluje rozdíl v edukačním potenciálu schematicky zadaného výtvarného úkolu a kreativní výtvarné tvorby.cs
dc.format9 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherWolters Kluweren
dc.relation.ispartofseriesSpeciál pro MŠcs
dc.rightsPlný text je přístupný v rámci univerzity přihlášeným uživatelům.cs
dc.rights© Wolters Kluweren
dc.subjectvzdělávání v MŠcs
dc.subjectšablonycs
dc.subjectkreativní úkolcs
dc.subjectpříklad dobré praxecs
dc.subjectrozvoj osobnosti dítětecs
dc.titleVšeobecně vzdělávací potenciál výtvarných činností v mateřské škole. 2. dílcs
dc.title.alternativePotential of art activities in kindergarten for general education. Part twoen
dc.typečlánekcs
dc.typearticleen
dc.rights.accessrestrictedAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.description.abstract-translatedWhat is the difference between the concept of art education in terms of handicrafts and the concept of creative art education? Creative art education supports the possibility of the child's self-expression and imagination; it contributes to knowledge integration and general education. The article includes the analysis of a creative art task in terms of the outputs of RVP PV. Using examples, we explain the difference in the educational potential of a schematically assigned art task and creative artistic work.en
dc.subject.translatedpreschool educationen
dc.subject.translatedtemplatesen
dc.subject.translatedcreative tasken
dc.subject.translatedexample of good practiceen
dc.subject.translatedchild’s personal developmenten
dc.type.statusPeer-revieweden
dc.identifier.obd43932119
Vyskytuje se v kolekcích:Články / Articles (KVK)
OBD

Soubory připojené k záznamu:
Soubor VelikostFormát 
MS_2_20_tisk-1.pdf1,04 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít  Vyžádat kopii


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/43025

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.

hledání
navigace
  1. DSpace at University of West Bohemia
  2. Publikační činnost / Publications
  3. OBD