Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.author | Uhl Skřivanová, Věra | |
dc.contributor.author | Plíhalová, Monika | |
dc.date.accessioned | 2021-03-22T11:00:20Z | - |
dc.date.available | 2021-03-22T11:00:20Z | - |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | UHL SKŘIVANOVÁ, V. PLÍHALOVÁ, M. Všeobecně vzdělávací potenciál výtvarných činností v mateřské škole. 2. díl. Speciál pro MŠ, 2020, č. 2, s. 20-28. ISSN 2571-0591. | cs |
dc.identifier.issn | 2571-0591 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/43025 | |
dc.description.abstract | Jaký je rozdíl mezi pojetím výtvarné výchovy ve smyslu rukodělných činností a pojetím tvořivé výtvarné výchovy? Tvořivá výtvarná výchova podporuje možnost sebevyjádření dítěte a jeho fantazii, a je tím pádem příležitostí v rámci soudobého pojetí výtvarné výchovy umožnit mateřské škole integrovat ostatní obory, a přispívat tak ke všeobecnému vzdělání. Článek zahrnuje analýzu kreativního výtvarného úkolu z hlediska rozvíjených očekávaných výstupů RVP PV. Na příkladech vysvětluje rozdíl v edukačním potenciálu schematicky zadaného výtvarného úkolu a kreativní výtvarné tvorby. | cs |
dc.format | 9 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Wolters Kluwer | en |
dc.relation.ispartofseries | Speciál pro MŠ | cs |
dc.rights | Plný text je přístupný v rámci univerzity přihlášeným uživatelům. | cs |
dc.rights | © Wolters Kluwer | en |
dc.subject | vzdělávání v MŠ | cs |
dc.subject | šablony | cs |
dc.subject | kreativní úkol | cs |
dc.subject | příklad dobré praxe | cs |
dc.subject | rozvoj osobnosti dítěte | cs |
dc.title | Všeobecně vzdělávací potenciál výtvarných činností v mateřské škole. 2. díl | cs |
dc.title.alternative | Potential of art activities in kindergarten for general education. Part two | en |
dc.type | článek | cs |
dc.type | article | en |
dc.rights.access | restrictedAccess | en |
dc.type.version | publishedVersion | en |
dc.description.abstract-translated | What is the difference between the concept of art education in terms of handicrafts and the concept of creative art education? Creative art education supports the possibility of the child's self-expression and imagination; it contributes to knowledge integration and general education. The article includes the analysis of a creative art task in terms of the outputs of RVP PV. Using examples, we explain the difference in the educational potential of a schematically assigned art task and creative artistic work. | en |
dc.subject.translated | preschool education | en |
dc.subject.translated | templates | en |
dc.subject.translated | creative task | en |
dc.subject.translated | example of good practice | en |
dc.subject.translated | child’s personal development | en |
dc.type.status | Peer-reviewed | en |
dc.identifier.obd | 43932119 | |
Vyskytuje se v kolekcích: | Články / Articles (KVK) OBD |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|
MS_2_20_tisk-1.pdf | 1,04 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít Vyžádat kopii |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/43025
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.