Název: Služba v oblasti rozvoje čtenářské a matematické gramotnosti žáků 2. stupně základních škol a žáků středních škol v oborech středního vzdělání a středního vzdělání s výučním listem
Další názvy: Service in the field of development of reading and mathematical literacy of pupils of the 2nd level of primary schools and pupils of secondary schools in the fields of secondary education and secondary education with an apprenticeship certificate
Autoři: Pánková, Vladimíra
Novotný, Jiří
Citace zdrojového dokumentu: PÁNKOVÁ, V. NOVOTNÝ, J. Služba v oblasti rozvoje čtenářské a matematické gramotnosti žáků 2. stupně základních škol a žáků středních škol v oborech středního vzdělání a středního vzdělání s výučním listem. Liberecký kraj, 2020.
Datum vydání: 2020
Nakladatel: Liberecký kraj
Typ dokumentu: konferenční příspěvek
conferenceObject
URI: http://hdl.handle.net/11025/43035
Klíčová slova: čtenářská gramotnost;on-line testy;metodické materiály pro učitele;tandemová výuka;lektorát
Klíčová slova v dalším jazyce: reading literacy;online tests;methodological materials for teachers;tandem teaching;lectorate
Abstrakt: Proběhly 2 testovací procesy na čtenářskou gramotnost v 6. a 7. ročnících základních škol a 1. a 2. ročnících středních škol v oborech středního vzdělání a středního vzdělání s výučním listem v on-line testovacím prostředí. Na základě výsledků testů žáci a jejich učitelé obdrželi individuální doporučení pro osobní rozvoj čtenářské a matematické gramotnosti žáků. Vytvářeli jsme on-line testy pro žáky, metodické materiály pro učitele. Ve vybraných základních a středních školách jsme podnikli metodické návštěvy na podporu pedagogických pracovníků na téma čtenářské gramotnosti. V rámci metodických návštěv jsme vedli ukázkové výukové hodiny, tandemovou výuku a lektorovali jsme semináře s interaktivním zapojením pedagogů navštívených škol.
Abstrakt v dalším jazyce: There were 2 testing processes for reading literacy in the 6th and 7th grades of primary schools and the 1st and 2nd grades of secondary schools in the fields of secondary education and secondary education with an apprenticeship certificate in the online testing environment. Based on the test results, pupils and their teachers received individual recommendations for the personal development of pupils' reading and mathematical literacy. We created online tests for students, methodological materials for teachers. In selected primary and secondary schools, we undertook methodological visits to support pedagogical staff on the topic of reading literacy. As part of the methodological visits, we conducted sample lessons, tandem teaching and lectured seminars with interactive involvement of teachers from the schools visited.
Práva: Plný text je přístupný v rámci univerzity přihlášeným uživatelům.
© Liberecký kraj
Vyskytuje se v kolekcích:Zprávy / Reports (KČJ)
OBD



Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/43035

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.

hledání
navigace
  1. DSpace at University of West Bohemia
  2. Publikační činnost / Publications
  3. OBD