Název: | Distance based laboratory specialty courses |
Další názvy: | ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚA ΜΑΘHΜΑΤΑ ΕΙΔΙΚOΤΗΤΑΣ |
Autoři: | Stefanos, Armakolas Nikolaos, Papakonstantinou Anastasia, Griva Krotký, Jan |
Citace zdrojového dokumentu: | HONZÍKOVÁ, Jarmila a Petr SIMBARTL, eds. Olympiáda techniky Plzeň 2020: Sborník abstraktů z mezinárodní studentské odborné konference: 25.5. 2021 Plzeň. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2021, s. 32. |
Datum vydání: | 2021 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | konferenční příspěvek conferenceObject |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/43584 |
ISBN: | 978-80-261-0858-0 |
Klíčová slova: | dálkové studium;laboratorní kurzy;specialita |
Klíčová slova v dalším jazyce: | distance education;laboratory courses;specialty |
Abstrakt v dalším jazyce: | An important element of distance education is the flexible learning process in terms of time but place. The possibility of multiple choices in the application of this type of education requires, both by the educational institutions and the teachers, the creation of detailed and specialized curricula as well as the application of teaching methods adapted to distance education. In several specialties and fields where their courses are related to either the natural sciences such as physics, chemistry, mathematics, or the applied sciences of technology, there is a direct link between the theoretical courses and their practice or laboratory activities. The purpose of this study is to highlight the importance of distance laboratory specialty courses. |
Práva: | © Západočeská univerzita v Plzni |
Vyskytuje se v kolekcích: | Olympiáda techniky Plzeň 2021 Olympiáda techniky Plzeň 2021 |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
ot2021-abstracts-33-34-1.pdf | Plný text | 288,85 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
tiraz atd.pdf | Plný text | 757,36 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/43584
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.