Název: | Gamebook as an interactive teaching aid |
Další názvy: | Gamebook jako interaktivní vzdělávací pomůcka |
Autoři: | Bláhová, Dana |
Citace zdrojového dokumentu: | HONZÍKOVÁ, Jarmila a Petr SIMBARTL, eds. Olympiáda techniky Plzeň 2020: Sborník abstraktů z mezinárodní studentské odborné konference: 25.5. 2021 Plzeň. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2021, s. 56. |
Datum vydání: | 2021 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | conferenceObject konferenční příspěvek |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/43603 |
ISBN: | 978-80-261-0858-0 |
Klíčová slova: | gamebook;interaktivní beletrie;učební pomůcka |
Klíčová slova v dalším jazyce: | gamebook;interactive fiction;teaching aid |
Abstrakt v dalším jazyce: | The thesis adressed the topic of the use of interactive fiction, specifically gamebooks, in modern education. The theoretical part described how the gamebooks work in general and focused on their history in both entertainment industry and education. The main, practical part of the thesis was divided into two sections. The first section contained the gamebook created as a part of the thesis, while the second section focused on testing in practice and gathering feedback from the respondents via a questionnaire.A total of 42 respondents participated in the questionnaire. The gamebook was in general accepted very well and proved to be a valuable teaching aid. |
Práva: | © Západočeská univerzita v Plzni |
Vyskytuje se v kolekcích: | Olympiáda techniky Plzeň 2021 Olympiáda techniky Plzeň 2021 |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
tiraz atd.pdf | Plný text | 757,36 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
ot2021-abstracts-56.pdf | Plný text | 282,68 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/43603
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.