Název: Gamebook as an interactive teaching aid
Další názvy: Gamebook jako interaktivní vzdělávací pomůcka
Autoři: Bláhová, Dana
Citace zdrojového dokumentu: HONZÍKOVÁ, Jarmila a Petr SIMBARTL, eds. Olympiáda techniky Plzeň 2020: Sborník abstraktů z mezinárodní studentské odborné konference: 25.5. 2021 Plzeň. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2021, s. 56.
Datum vydání: 2021
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: conferenceObject
konferenční příspěvek
URI: http://hdl.handle.net/11025/43603
ISBN: 978-80-261-0858-0
Klíčová slova: gamebook;interaktivní beletrie;učební pomůcka
Klíčová slova v dalším jazyce: gamebook;interactive fiction;teaching aid
Abstrakt v dalším jazyce: The thesis adressed the topic of the use of interactive fiction, specifically gamebooks, in modern education. The theoretical part described how the gamebooks work in general and focused on their history in both entertainment industry and education. The main, practical part of the thesis was divided into two sections. The first section contained the gamebook created as a part of the thesis, while the second section focused on testing in practice and gathering feedback from the respondents via a questionnaire.A total of 42 respondents participated in the questionnaire. The gamebook was in general accepted very well and proved to be a valuable teaching aid.
Práva: © Západočeská univerzita v Plzni
Vyskytuje se v kolekcích:Olympiáda techniky Plzeň 2021
Olympiáda techniky Plzeň 2021

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
tiraz atd.pdfPlný text757,36 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ot2021-abstracts-56.pdfPlný text282,68 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/43603

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.