Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Černíková Marie, MgA. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Babíčková, Anna | |
dc.contributor.referee | Gažáková Eva, MgA. Ph.D. | |
dc.date.accepted | 2021-6-16 | |
dc.date.accessioned | 2021-06-25T12:31:04Z | - |
dc.date.available | 2020-6-12 | |
dc.date.available | 2021-06-25T12:31:04Z | - |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.date.submitted | 2021-4-27 | |
dc.identifier | 85459 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/43873 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část je zaměřena na vývoj a charakteristiku předškolního dítěte, vymezují pojmy vnímání, socializace a učení. Zmiňuje logopedickou prevenci u dětí předškolního věku, zabývá se využitím technik dramatické výchovy, s důrazem na storytelling v mateřské škole. Praktická část popisuje přípravu, průběh a reflexi projektu devíti příběhů, zaměřených na rozvoj vnímání, komunikace a práce s řečí u dětí předškolního věku. | cs |
dc.format | 56 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | vnímání | cs |
dc.subject | komunikace | cs |
dc.subject | děti předškolního věku | cs |
dc.subject | dramatizace | cs |
dc.subject | storytelling. | cs |
dc.title | Vyprávění jako prostředek rozvoje vnímání a komunikace v běžné třídě na vybrané mateřské škole | cs |
dc.title.alternative | Narration as a means of developing perception and communication in the normal classroom at a selected kindergarten | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Předškolní a mimoškolní pedagogika | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | Bachelor thesis is divided into two parts. The theoretical part is focused on the development and characteristics of a preschool child, defines the concepts of perception, socialization and learning. This part mentions speech therapy prevention in preschool children, deals with the use of drama education techniques, with emphasis on storytelling in kindergarten. The practical part describes the preparation, process and reflection of a project of nine stories, focused on the development of perception, communication and work with speech in preschool children. | en |
dc.subject.translated | perception | en |
dc.subject.translated | communication | en |
dc.subject.translated | preschool children | en |
dc.subject.translated | dramatization | en |
dc.subject.translated | storytelling. | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Bakalarska prace Anna Babickova.pdf | Plný text práce | 511,18 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Babickova VP.pdf | Posudek vedoucího práce | 90,88 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Babickova OP.pdf | Posudek oponenta práce | 172,47 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Babickova O.pdf | Průběh obhajoby práce | 841,55 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/43873
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.