Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorČerníková Marie, MgA. Ph.D.
dc.contributor.authorBabíčková, Anna
dc.contributor.refereeGažáková Eva, MgA. Ph.D.
dc.date.accepted2021-6-16
dc.date.accessioned2021-06-25T12:31:04Z-
dc.date.available2020-6-12
dc.date.available2021-06-25T12:31:04Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-4-27
dc.identifier85459
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/43873
dc.description.abstractBakalářská práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část je zaměřena na vývoj a charakteristiku předškolního dítěte, vymezují pojmy vnímání, socializace a učení. Zmiňuje logopedickou prevenci u dětí předškolního věku, zabývá se využitím technik dramatické výchovy, s důrazem na storytelling v mateřské škole. Praktická část popisuje přípravu, průběh a reflexi projektu devíti příběhů, zaměřených na rozvoj vnímání, komunikace a práce s řečí u dětí předškolního věku.cs
dc.format56 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectvnímánícs
dc.subjectkomunikacecs
dc.subjectděti předškolního věkucs
dc.subjectdramatizacecs
dc.subjectstorytelling.cs
dc.titleVyprávění jako prostředek rozvoje vnímání a komunikace v běžné třídě na vybrané mateřské školecs
dc.title.alternativeNarration as a means of developing perception and communication in the normal classroom at a selected kindergartenen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedBachelor thesis is divided into two parts. The theoretical part is focused on the development and characteristics of a preschool child, defines the concepts of perception, socialization and learning. This part mentions speech therapy prevention in preschool children, deals with the use of drama education techniques, with emphasis on storytelling in kindergarten. The practical part describes the preparation, process and reflection of a project of nine stories, focused on the development of perception, communication and work with speech in preschool children.en
dc.subject.translatedperceptionen
dc.subject.translatedcommunicationen
dc.subject.translatedpreschool childrenen
dc.subject.translateddramatizationen
dc.subject.translatedstorytelling.en
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace Anna Babickova.pdfPlný text práce511,18 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Babickova VP.pdfPosudek vedoucího práce90,88 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Babickova OP.pdfPosudek oponenta práce172,47 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Babickova O.pdfPrůběh obhajoby práce841,55 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/43873

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.