Title: Tvorba knihovny modelů pro prostředí tréninku studentů učitelství ve virtuální realitě
Other Titles: Creation of a library of models for an environment for training of students of education in virtual reality
Authors: Vachovec, Lukáš
Advisor: Průcha Tomáš, Mgr.
Referee: Král Jan, Mgr.
Issue Date: 2021
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/43920
Keywords: 3d modely;virtuální realita;počítačová grafika;blender;unity;herní engine;projekt virtuální třídy;výuka učitelů;3d grafika;import 3d modelů
Keywords in different language: 3d models;virtual reality;computer graphics;blender;unity;game engine;projekt of virtual classroom;education of teachers;3d graphics;import of 3d models
Abstract: Tato práce popisuje proces tvorby 3D modelů, které budou sloužit jako prostředí v projektu Virtuální třídy. Dále je také zmíněna virtuální realita samotná a její využití ve výuce. Rozebrána je i problematika importu vzniklých modelů do herního enginu a oprava menších chyb. V závěru se nachází otestování celé scény i s konkrétními hodnotami, které při testech byly naměřeny.
Abstract in different language: This thesis describes the process of creation of 3D models which will be used as an environment in the project of Virtual classroom. There will be also mentioned virtual reality itself and its use in education. Described will be the import of the created models into a game engine as well. In the last part of the thesis will be explained how testing of the models was done with results as well.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVD)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
bakalarska prace finalni.pdfPlný text práce3,44 MBAdobe PDFView/Open
PosudekOponentaSTAG.pdfPosudek oponenta práce37,5 kBAdobe PDFView/Open
PosudekVedoucihoSTAG.pdfPosudek vedoucího práce39,85 kBAdobe PDFView/Open
Vachovec - protokol.pdfPrůběh obhajoby práce261,14 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/43920

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.