Název: Autorská kniha
Další názvy: Artist´s book
Autoři: Dehnerová, Lucie
Vedoucí práce/školitel: Axmann Mikoláš, Prof. akad. mal.
Oponent: Kocman Jan, MgA. Mgr.
Datum vydání: 2021
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/44549
Klíčová slova: reklama;božství;fikce;tisk;ilustrace;propagace;konzum
Klíčová slova v dalším jazyce: commercials;consuming society;idealism;social standarts;nonsens
Abstrakt: Katalog fiktivní firmy propagující konzumní způsoub života pomocí nefunkční reklamy. Nebe na zemi skrze reklamu. Výsledkem práce jsou dva oboustranné bannery poskládané do formátu b4. Přebalem je igelitová taška.
Abstrakt v dalším jazyce: The main focus of this work is interaction between many commercials and ads enclosed in a small space. They react to eachother, mutate and clash. The outcome is 40 illustrations printed on two doublesided banners, which are then folded into a book of sorts.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVU)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
pruvodni zprava.pdfPlný text práce2,03 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Dehnerova.docPosudek vedoucího práce52 kBMicrosoft WordZobrazit/otevřít
dehnerova.docPosudek oponenta práce51 kBMicrosoft WordZobrazit/otevřít
Dehnerova.pdfPrůběh obhajoby práce345,95 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
pdf24_merged.pdfVŠKP - příloha138,5 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/44549

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.