Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Vejvodová Jana, PaedDr. CSc. | |
dc.contributor.author | Frolová, Kamila | |
dc.contributor.referee | Vaňková Jana, PhDr. | |
dc.date.accepted | 2021-6-18 | |
dc.date.accessioned | 2021-06-25T12:36:58Z | - |
dc.date.available | 2020-6-11 | |
dc.date.available | 2021-06-25T12:36:58Z | - |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.date.submitted | 2021-4-28 | |
dc.identifier | 87016 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/44727 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce je zaměřena na problematiku jazykových dovedností studentů gymnázia. Hlavním cílem práce je porovnat jazykové dovednosti žáků čtyřletého a osmiletého gymnázia. Obsahem této bakalářské práce je teoretická část a praktická část. V teoretické části je vymezen vzdělávací systém v České republice, systém kurikulárních vzdělávacích dokumentů, mezinárodní výzkum v oblasti vzdělávání PISA, didaktický test, jeho vlastnosti a typy úloh. Praktická část obsahuje interpretaci výsledků výzkumu. | cs |
dc.format | 63 s., V s. Příloh | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=87016 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | jazykové dovednosti | cs |
dc.subject | čtyřleté gymnázium | cs |
dc.subject | osmileté gymnázium | cs |
dc.subject | český jazyk a literatura | cs |
dc.subject | rvp | cs |
dc.subject | švp | cs |
dc.subject | didaktický test | cs |
dc.subject | vzdělávací systém čr | cs |
dc.subject | pisa | cs |
dc.title | Jazykové dovednosti žáků čtyřletých a osmiletých gymnázií | cs |
dc.title.alternative | Language skills of four-year and the eight-year gymnasium students | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The bachelor thesis is focused on the issue of Language skills of students of gymnasium. The main aim of thesis is to compare language skills of the four-year gymnasium and the eight-year gymnasium students. This bachelor thesis comprises a theoretical part and a practical part. The theoretical part defines an educational system in the Czech Republic as well as a curricular educative documents system, an international survey PISA in the field of education, a didactic test, its features and types of tasks. The practical part includes an interpretation of the research results. | en |
dc.subject.translated | language skills | en |
dc.subject.translated | four-year gymnasium | en |
dc.subject.translated | eight-year gymnasium | en |
dc.subject.translated | czech language and literature | en |
dc.subject.translated | curriculum framework (rvp) | en |
dc.subject.translated | school curriculum (švp) | en |
dc.subject.translated | didactic test | en |
dc.subject.translated | educational system in cr | en |
dc.subject.translated | pisa | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KČJ) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Jazykove dovednosti Frolova.pdf | Plný text práce | 1,39 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
frolova_vejvodova.pdf | Posudek vedoucího práce | 207,98 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
frolova_vankova.pdf | Posudek oponenta práce | 207,65 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
frolova_prubeh.pdf | Průběh obhajoby práce | 54,89 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/44727
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.