Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorFadrhonc Jan, Mgr.
dc.contributor.authorSvobodová, Alexandra
dc.contributor.refereeLovasová Vladimíra, Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2021-9-9
dc.date.accessioned2021-09-13T22:16:05Z-
dc.date.available2019-11-22
dc.date.available2021-09-13T22:16:05Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-6-29
dc.identifier83607
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/45163
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá 3D modelováním na 1. stupni ZŠ v kontextu technické výchovy. První část se zabývá popisem aktuálního stavu technické výchovy. Následně jsou navrženy transformace, které jsou možnými východisky pro inovaci a zatraktivnění technické výchovy. Praktická část práce se zabývá navržením výuky 3D modelování pro 1. stupeň základní školy, konkrétně pro 5. ročník. V této části je charakterizován konkrétní návrh výuky, včetně příprav na hodiny, popisu jednotlivých aktivit, metodických IT pokynů a dalších doporučení pro výuku. Vytvořené podklady mohou sloužit jako výukový materiál pro pedagogy, kteří by projevili zájem o zařazení výuky 3D modelování do 5. ročníku ZŠ. V poslední části diplomové práce jsou reflektovány informace získané z praktické výuky 3D modelování na základní škole. Na základě těchto informací jsou následně navrženy možné úpravy dané výuky.cs
dc.format65 stran (83 460 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subject3d modelovánícs
dc.subject3d tiskcs
dc.subjecttechnická výchovacs
dc.subjectprojektová výukacs
dc.subject1. stupeň zšcs
dc.subject5. ročníkcs
dc.title3D modelování v kontextu technické výchovy na 1. stupni ZŠcs
dc.title.alternative3D modelling in the context of technical education at the elementary schoolen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with 3D modeling in the context of technical education in the first five years at the elementary school. The first part deals with the description of the current state of technical education. Subsequently, transformations are proposed, which are possible starting points for innovation and increased attractiveness of technical education. The practical part of the thesis deals with the design of teaching methods of 3D modeling at the elementary school, specifically for the 5th grade. This part describes the specific design of teaching, including preparations for lessons, description of individual activities, methodical IT instructions and other recommendations for teaching. The created materials can serve as teaching material for teachers who would be interested in including 3D modeling in the 5th grade at the elementary school. The last part of the thesis reflects the information obtained from practical teaching of 3D modelling at the elementary school. Possible modifications of the teaching methods are then proposed based on this information.en
dc.subject.translated3d modelingen
dc.subject.translated3d printingen
dc.subject.translatedtechnical educationen
dc.subject.translatedproject teachingen
dc.subject.translatedelementary schoolen
dc.subject.translated5th gradeen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMT)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
3D modelovani v kontextu technicke vychovy na 1. stupni ZS_Svobodova Alexandra_Diplomova prace.pdfPlný text práce1,83 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Svobodova.pdfPosudek oponenta práce164,58 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PosudekVedoucihoSTAG.pdfPosudek vedoucího práce36,88 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Protokol Svobodova.pdfPrůběh obhajoby práce267,96 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/45163

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.