Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKlečková Gabriela, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorTomanová, Ludmila
dc.date.accepted2021-9-9
dc.date.accessioned2021-09-13T22:16:54Z-
dc.date.available2018-12-7
dc.date.available2021-09-13T22:16:54Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-7-31
dc.identifier80376
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/45245
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá tématem formativního hodnocení gramatiky a slovní zásoby pomocí online nástrojů a platforem. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická část nastiňuje čtenáři nejprve typy hodnocení. Poté se v detailu zaobírá hodnocením formativním, jeho aspekty, klíčovými strategiemi, rolí kritérií při použití formativního hodnocení. Teoretická část pokračuje popisem toho, jak se gramatika a slovní zásoba vyučuje a jakým způsobem se osvojuje. Teorii uzavírá spojení těchto dvou komponent - a to jak využít formativní hodnocení v rámci výuky gramatiky a slovní zásoby v hodinách anglického jazyka. Praktická část této práce obsahuje výzkum, který byl proveden jako analýza jednotlivých online nástrojů a platforem na základě kritérií. Kritéria byla stanovena na základě teoretické části. Online nástroje a platformy byly vybrány pomocí souhrnu doporučení z webových stránek a odborné literatury. Cílem výzkumu bylo zjistit jaké možnosti formativního hodnocení jednotlivé nástroje a platformy nabízejí, a která z nich je pro formativní hodnocení nejvhodnější. Výsledky ukázaly, které aplikace jsou nejvhodnější pro zpětnou vazbu (a její různé varianty) a které jsou vhodné pouze pro sběr důkazů o učení žáků. Diplomová práce je zakončena návrhy pro učitele, jak vybírat online nástroje a platformy.cs
dc.format50 s. (87 852 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoenen
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectformativní hodnocenícs
dc.subjectgramatikacs
dc.subjectslovní zásobacs
dc.subjectonline nástroje a platformycs
dc.subjectvýuka anglického jazykacs
dc.titleFormativní hodnocení gramatiky a slovní zásoby pomocí mobilních technologiícs
dc.title.alternativeUsing mobile technology for formative assessment: grammar and vocabularyen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with formative assessment of grammar and vocabulary using online tools and platforms. The main goals of the thesis were two: to summarize data about options and functionalities of each particular online tool or platform; and to choose which of them suits formative assessment the most. These were chosen based on the selected websites and theoretical sources. In the theoretical background chapter, the formative assessment and teaching language structures are explained. Emphasis is placed on five key strategies of formative assessment. Based on the theoretical part, fourteen criteria for research were developed. The practical part of the thesis contains research conducted by means of comparing the online tools and platforms with developed criteria and comments on these findings. The results indicated that not every online tool or platform is suitable for formative assessment. Several tools and platforms were selected to be the most suitable for different teaching situations.en
dc.subject.translatedformative assessmenten
dc.subject.translatedgrammaren
dc.subject.translatedvocabularyen
dc.subject.translatedonline tools and platformsen
dc.subject.translatedenglish language teachingen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KAN)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Tomanova_Ludmila.pdfPlný text práce469,79 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Scan_pos_ved_Kleck_Tomanova.pdfPosudek vedoucího práce416,97 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Pos_opon_Skop_Tomanova.pdfPosudek oponenta práce539,08 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Scan_obhajoba_Tomanova.pdfPrůběh obhajoby práce396,47 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/45245

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.