Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorJiřičková, Ditta
dc.contributor.authorVondráková, Zuzana
dc.contributor.refereeDienstbier, Jan
dc.date.accepted2012-06-18
dc.date.accessioned2013-06-19T06:41:34Z
dc.date.available2011-05-31cs
dc.date.available2013-06-19T06:41:34Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-04-30
dc.identifier45301
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/4590
dc.description.abstractPráce popisuje proces tvorby uměleckého díla a dílo samotné. Tématem je jednotný vizuální styl restaurace Masopust a průběžné vytvoření kolekce materiálů, které z tohoto stylu vycházejí. Popisuji, jak by měl vypadat kvalitní a funkční jednotný vizuální styl, uvádím prvky, kterými je tvořen. Práce je členěna na několik velkých kapitol, které se věnují nejen přípravě práce, samotnému procesu tvorby, popisují umělecké dílo, ale uvádějí i jeho přesné technické parametry. V práci popisuji své cíle a v závěru hodnotím jejich naplnění.cs
dc.format45 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=45301-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectjednotný vizuální stylcs
dc.subjectgrafický designcs
dc.subjectdigitální fotografiecs
dc.subjectrestauracecs
dc.subjecttiskovinycs
dc.subjectjídelní lístekcs
dc.subjectnápojový lístekcs
dc.subjectreklamní materiálycs
dc.titleVizuální styl restaurace a její prezentace na tiskovinách, v exteriéru a interiérucs
dc.title.alternativeCorporate design of restaurant Masopusten
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBcA.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Ústav umění a designucs
dc.description.departmentOVUcs
dc.thesis.degree-programVýtvarná uměnícs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedMy work has an obligation to present folk-inspired theme with a modern and funny design. Corporate Identity's components are logo with a graphic manual, secondary visual elements such as texture, silhouettes of people, digital photos, main printed such as menu, business card, posters, letter-papers or promotional items such as a collection of cups, T-shirts or tea bags. The artwork includes exterior and interior visualization. The work is structured into some main chapters that describe preparation, creation process, description of the artwork, and technical parameters. I describe my target, rate fulfillment at the end.en
dc.subject.translatedcorporate designen
dc.subject.translatedgraphic designen
dc.subject.translatedcomputer graphicsen
dc.subject.translatedrestauranten
dc.subject.translatedprintsen
dc.subject.translatedmenuen
dc.subject.translateddrink menuen
dc.subject.translatedadvert materialsen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (UUD)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Zuzana Vondrakova - bakalarska prace.pdfPlný text práce30,5 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vondrakova.pdfPosudek vedoucího práce191,49 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
pdf(1).Vondrakova.pdfPosudek oponenta práce196,68 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
pdf(2).Vondrakova.pdfPrůběh obhajoby práce152,02 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/4590

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.