Název: | The design and development of platforms and educational applications. New perspectives in distance education. |
Další názvy: | Vývoj nových platforem a vzdělávacích aplikací. Nové perspektivy v distančním vzdělávání. |
Autoři: | Armakolas, Stefanos Georgiadou, Olga Kazana, Athina Krotký, Jan |
Citace zdrojového dokumentu: | ARMAKOLAS, S. GEORGIADOU, O. KAZANA, A. KROTKÝ, J. The design and development of platforms and educational applications. New perspectives in distance education.. Inovace a technologie ve vzdělávání, 2021, roč. Neuveden, č. 1, s. 33-39. ISSN: 2571-2519 |
Datum vydání: | 2021 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita |
Typ dokumentu: | článek article |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/46477 |
ISSN: | 2571-2519 |
Klíčová slova: | Informační a komunikační technologie;distanční vzdělávání;e-learning;digitální platformy |
Klíčová slova v dalším jazyce: | Information and Communication Technologies;distance education;e-learning;digital platforms |
Abstrakt: | Cílem této práce je prozkoumat využití nových technologií v e-learningu, které vytváří nové výzvy v oblasti otevřeného a distančního vzdělávání. Dalším tématem, kterým se v tomto výzkumu zabýváme, jsou systémy řízení učení a jejich využití v e-learningu. Dále pak platformy pro videokonference, které byly vyvinuty či inovovány a hojně využívány právě v době pandemie Covid-19 (2020/21). Výsledky výzkumu ukazují, že navzdory pokroku dosaženému v dnes používaných technologiích pro vývoj platforem a vzdělávacích aplikací existuje prostor pro zlepšení, neboť jejich široké nasazení v důsledku pandemie vyneslo na povrch nečekané problémy, které je třeba řešit. |
Abstrakt v dalším jazyce: | The rapid evolution of New Technologies in the first decade of the 21st century creates new data in the field of distance education, contributes to significant changes in the learning, communication, and interactive environment with the introduction of Open Educational Resources (OERs), Massive Open Online Courses (MOOCs) of Learning Analytics-LA and Educational Data Mining-EDM, mainly in higher education. The purpose of this work is to investigate the use of new technologies in e-learning and the explosion of ICT that creates new data in the field of Open and Distance Learning. Learning Management Systems and how they are used in e-learning, as well as the video conferencing platforms developed and used extensively with the new data brought by the Covid-19 pandemic, are another topic we are dealing with in this research. The results of the research show that despite the progress made in the technologies used today for the design and development of platforms and educational applications, there is room for improvement since their widespread use due to the pandemic brought to the surface problems that had not been addressed until now. |
Práva: | © Západočeská univerzita v Plzni |
Vyskytuje se v kolekcích: | OBD |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|
2021 THE DESIGN AND DEVELOPMENT.....pdf | 570,33 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/46477
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.