Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.author | Gkorogias, Giorgos | |
dc.contributor.author | Zotos, Christos | |
dc.contributor.author | Mitroulia, Maria | |
dc.contributor.author | Armakolas, Stefanos | |
dc.date.accessioned | 2022-01-03T11:17:34Z | |
dc.date.available | 2022-01-03T11:17:34Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Inovace a technologie ve vzdělávání: časopis o nových metodách a inovacích v technickém a přírodovědném vzdělávání. 2021, č. 2, s. 62-70. | cs |
dc.identifier.uri | http://olympiadatechniky.cz/wp-content/uploads/2021/12/Itev_2_2021.pdf | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/46518 | |
dc.format | 9 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | en | en |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogická | cs |
dc.rights | © Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.subject | distanční vzdělávání | cs |
dc.subject | digitální infrastruktura | cs |
dc.subject | Řecko | cs |
dc.title | Distance education infrastructure policy in primary and secondary education in Greece | en |
dc.type | článek | cs |
dc.type | article | en |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.type.version | publishedVersion | en |
dc.description.abstract-translated | In the present study, we investigated the infrastructures as they are presented through techniques and applied distance education programs in Greece. Information and Communication Technologies (ICT) that provide significant potential were studied to respond to the request of the flexible training of teachers and their application in Primary and Secondary Education in Greece. | en |
dc.subject.translated | distance education | en |
dc.subject.translated | digital infrastructure | en |
dc.subject.translated | Greece | en |
dc.type.status | Peer-reviewed | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Číslo 2 (2021) Číslo 2 (2021) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Itev_2_2021-62-70.pdf | Plný text | 212,34 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/46518
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.