Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorMergl, Michal
dc.contributor.authorVágnerová, Petra
dc.date.accessioned2022-01-04T08:38:13Z
dc.date.available2022-01-04T08:38:13Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationArnica: časopis pro rozvoj přírodovědného vzdělávání. 2021, č. 1-2, s. 20–46.cs
dc.identifier.issn1804-8366
dc.identifier.urihttps://www.arnica.zcu.cz/cz/publikovana-cisla/rocnik-2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/46524
dc.description.abstractTři školní kolekce modelů fosilií jsou kriticky zhodnoceny z hlediska věcné správnosti a zastoupení stejných či podobných organismů v učebnicích pro základní a střední školy, které vyšly na území dnešní České republiky ve 20. a 21. století. I když je kvalita odlitků nevalná, přesto jimi lze uspokojivě demonstrovat charakteristické fosilie geologických ér a period. U odlitků je komentována morfologie, ekologie a případně i další informace o reálných fosiliích, podle kterých byly modely zhotoveny.cs
dc.format27 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogickács
dc.rights© Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogickács
dc.subjectdidaktika geologiecs
dc.subjectpaleontologiecs
dc.subjecthistorická geologiecs
dc.subjectfosiliecs
dc.subjectmodelycs
dc.subjecttrilobitcs
dc.subjectamonitcs
dc.subjectlilijicecs
dc.titlePříběhy ze školních kabinetů: Sádrové modely zkamenělin I.cs
dc.typečlánekcs
dc.typearticleen
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.subject.translateddidactics of geologyen
dc.subject.translatedpaleontologyen
dc.subject.translatedhistorical geologyen
dc.subject.translatedfossilen
dc.subject.translatedmodelsen
dc.subject.translatedtrilobiteen
dc.subject.translatedammoniteen
dc.subject.translatedliliesen
dc.type.statusPeer-revieweden
Vyskytuje se v kolekcích:Články / Articles (CBG)
Číslo 1-2 (2021)
Číslo 1-2 (2021)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Arnica_2021_1-2_3-Mergl-Vagnerova-web.pdfPlný text3,71 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/46524

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.