Název: | Participace studentů na tvorbě podpůrných výukových materiálů v předmětu Němčina pro bankovnictví |
Další názvy: | Students´ participation in creating support materials in the German for banking course |
Autoři: | Blažková, Blanka Kahounová, Eva |
Citace zdrojového dokumentu: | BLAŽKOVÁ, B. KAHOUNOVÁ, E. PARTICIPACE STUDENTŮ NA TVORBĚ PODPŮRNÝCH VÝUKOVÝCH MATERIÁLŮ V PŘEDMĚTU NĚMČINA PRO BANKOVNICTVÍ. ACC JOURNAL, 2021, roč. 27, č. 3, s. 7-15. ISSN: 1803-9782 |
Datum vydání: | 2021 |
Nakladatel: | Technical University of Liberec |
Typ dokumentu: | článek article |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/46705 |
ISSN: | 1803-9782 |
Klíčová slova: | bankovnictví;online nástroje;Canva;EdPuzzle;dotazník |
Klíčová slova v dalším jazyce: | banking;online tools;Canva;EdPuzzle;questionnaire |
Abstrakt: | Studenti bakalářského studia Fakulty ekonomické Západočeské univerzity v Plzni mají možnost prohloubit si schopnosti a znalosti získané studiem odborných předmětů prostřednictvím nadstavbových odborných kurzů vyučovaných v němčině. Cílem odborných jazykových kurzů je adekvátní příprava studentů na profesní život a zprostředkování prakticky zaměřených kompetencí. Příspěvek se věnuje participaci studentů na tvorbě podpůrných materiálů v předmětu Němčina pro bankovnictví. Pro představení studentských projektů byl zvolen grafický online nástroj Canva. Individuální prezentace studentů byly vytvořeny formou interaktivních videí pomocí online nástroje EdPuzzle. Oblíbenost online nástrojů byla ověřena v dotazníku. |
Abstrakt v dalším jazyce: | The students of bachelor’s degree programmes at the Faculty of Economics of the University of West Bohemia in Pilsen can use the opportunity to deepen their knowledge and skills acquired in specialized subjects through additional specialized courses taught in German. The specialized language courses aim to adequately prepare students for their professional career and to provide them with practical competences. This paper focuses on the students´ participation in creating the support materials in the German for Banking course. The graphics online tool called Canva has been chosen to present the students´ projects. The individual students´ presentations were created in the form of interactive videos using EdPuzzle, another online tool. The popularity of online tools was also verified by a questionnaire. |
Práva: | © CC BY-NC |
Vyskytuje se v kolekcích: | Články / Articles (ONJ) OBD |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|
ACC_2021_3_01.pdf | 3,23 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/46705
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.