Název: | Lessons learned from remote education |
Další názvy: | Vzdělávání online – zkušenosti a výzvy |
Autoři: | Šimková, Květoslava Ramadanová, Jitka |
Citace zdrojového dokumentu: | ŠIMKOVÁ, K. RAMADANOVÁ, J. LESSONS LEARNED FROM REMOTE EDUCATION. ACC JOURNAL, 2021, roč. 27, č. 3, s. 74-86. ISSN: 1803-9782 |
Datum vydání: | 2021 |
Nakladatel: | Technical University of Liberec |
Typ dokumentu: | článek article |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/46707 |
ISSN: | 1803-9782 |
Klíčová slova: | vzdělávání online;obchodní angličtina;online výuka;prezenční výuka;videokonferenční nástroje;online aplikace |
Klíčová slova v dalším jazyce: | Remote education;business english;online teaching and learning;face-to-face classes;videoconferencing tools;online applications |
Abstrakt: | Tento článek je věnován vybraným aspektům vzdělávání na dálku (online), které by se daly uplatnit i ve výuce prezenční za účelem zkvalitnění a zefektivnění výukového a učebního procesu. Autorky zde seznamují s výsledky dotazníkového šetření, jehož se zúčastnili jak vyučující anglického jazyka Ústavu jazykové přípravy Západočeské univerzity v Plzni, tak také studenti ekonomické fakulty téže univerzity. Dotazníkové šetření proběhlo v letním semestru akademického roku 2020/2021 a účastníci v něm vyjadřovali své názory týkající se vzdělávání na dálku v průběhu posledních dvou semestrů. Autorky posléze shrnuly výsledky dotazníků a na základě jejich analýzy předkládají nabyté poznatky a zkušenosti, které by chtěly využít v kurzech obchodní angličtiny i v budoucnosti. |
Abstrakt v dalším jazyce: | This article focuses on some aspects of remote education that can be implemented in face-to-face classes in order to improve and enhance the teaching/learning process. The authors present the results of the questionnaire survey conducted among the teachers of the Institute of Applied Language Studies of the University of West Bohemia in Pilsen (hereinafter referred to as ‘UWB’) and also among the students of the Faculty of Economics at the same university in the spring term of 2021, evaluating two semesters of remote education. Having analyzed the results of the questionnaires, the authors of the article aim to share their experience and introduce the best practice that the Business English (hereinafter referred to as ‘BE’) teachers at the UWB have decided to apply to their future BE courses. |
Práva: | © CC BY-NC |
Vyskytuje se v kolekcích: | Články / Articles (OAJ) OBD |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|
ACC_2021_3_08 (1).pdf | 844,33 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/46707
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.