Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorKirschenmann-Tenter, Johannes
dc.date.accessioned2022-02-28T11:00:23Z-
dc.date.available2022-02-28T11:00:23Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationKIRSCHENMANN-TENTER, J. Rezeption Konstellationen einer komplexen Lehrprofessionalität. Kunst + Unterricht, 2021, roč. Neuveden, č. 457/458, s. 39-45. ISSN: 0931-7112cs
dc.identifier.issn0931-7112
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/47019
dc.description.abstractFachdidaktische Theoriebildung zur Bildrezeption. Welche didaktische Theorien zur Bildrezeption in der Vermittlung von Kunst und Bild gab es historisch und in jüngerer Zeit? Was sind die Schritte einer Rezeption, die eine offene Auslegung zulassen? Welche Kompetenzen braucht eine Lehrkraft zur Vermittlung von Kunst und Bild? Beispiele der Vermittlung aus Kunst und Alltag.ger
dc.description.abstractBudování didaktické teorie pro recepci obrazu. Jaké didaktické teorie o recepci obrazu při zprostředkování umění a obrazů existovaly historicky a nedávno? Jaké jsou kroky recepce, které umožňují otevřený výklad? Jaké dovednosti potřebuje učitel k předávání umění a obrázků? Příklady zprostředkování z umění a každodenního života.cs
dc.format7 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isodede
dc.publisherFriedrichde
dc.relation.ispartofseriesKunst + Unterrichtde
dc.rightsPlný text je přístupný v rámci univerzity přihlášeným uživatelům.cs
dc.rights© Friedrichen
dc.subjectrecepce umění a obrazu v hodinách výtvarné výchovycs
dc.subjectzprostředkování obrazucs
dc.subjecthistorie recepcecs
dc.subjectzprostředkování ve školách a muzeíchcs
dc.titleRezeption Konstellationen einer komplexen Lehrprofessionalitätger
dc.title.alternativeRecepční konstelace komplexní učitelské profesecs
dc.typečlánekcs
dc.typearticleen
dc.rights.accessrestrictedAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.subject.translatedKunst- und Bildrezeption im Kunstunterrichten
dc.subject.translatedBildvermittlungen
dc.subject.translatedGeschichte der Rezeptionen
dc.subject.translatedVermittlung in Schule und Museumen
dc.type.statusPeer-revieweden
dc.identifier.obd43934236
Vyskytuje se v kolekcích:Články / Articles (KVK)
OBD

Soubory připojené k záznamu:
Soubor VelikostFormát 
51457-005_KU457_39-45_Kirschenmann.pdf1,62 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít  Vyžádat kopii


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47019

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.

hledání
navigace
  1. DSpace at University of West Bohemia
  2. Publikační činnost / Publications
  3. OBD