Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.author | Kirschenmann-Tenter, Johannes | |
dc.date.accessioned | 2022-02-28T11:00:23Z | - |
dc.date.available | 2022-02-28T11:00:23Z | - |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | KIRSCHENMANN-TENTER, J. Rezeption Konstellationen einer komplexen Lehrprofessionalität. Kunst + Unterricht, 2021, roč. Neuveden, č. 457/458, s. 39-45. ISSN: 0931-7112 | cs |
dc.identifier.issn | 0931-7112 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/47019 | |
dc.description.abstract | Fachdidaktische Theoriebildung zur Bildrezeption. Welche didaktische Theorien zur Bildrezeption in der Vermittlung von Kunst und Bild gab es historisch und in jüngerer Zeit? Was sind die Schritte einer Rezeption, die eine offene Auslegung zulassen? Welche Kompetenzen braucht eine Lehrkraft zur Vermittlung von Kunst und Bild? Beispiele der Vermittlung aus Kunst und Alltag. | ger |
dc.description.abstract | Budování didaktické teorie pro recepci obrazu. Jaké didaktické teorie o recepci obrazu při zprostředkování umění a obrazů existovaly historicky a nedávno? Jaké jsou kroky recepce, které umožňují otevřený výklad? Jaké dovednosti potřebuje učitel k předávání umění a obrázků? Příklady zprostředkování z umění a každodenního života. | cs |
dc.format | 7 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | de | de |
dc.publisher | Friedrich | de |
dc.relation.ispartofseries | Kunst + Unterricht | de |
dc.rights | Plný text je přístupný v rámci univerzity přihlášeným uživatelům. | cs |
dc.rights | © Friedrich | en |
dc.subject | recepce umění a obrazu v hodinách výtvarné výchovy | cs |
dc.subject | zprostředkování obrazu | cs |
dc.subject | historie recepce | cs |
dc.subject | zprostředkování ve školách a muzeích | cs |
dc.title | Rezeption Konstellationen einer komplexen Lehrprofessionalität | ger |
dc.title.alternative | Recepční konstelace komplexní učitelské profese | cs |
dc.type | článek | cs |
dc.type | article | en |
dc.rights.access | restrictedAccess | en |
dc.type.version | publishedVersion | en |
dc.subject.translated | Kunst- und Bildrezeption im Kunstunterricht | en |
dc.subject.translated | Bildvermittlung | en |
dc.subject.translated | Geschichte der Rezeption | en |
dc.subject.translated | Vermittlung in Schule und Museum | en |
dc.type.status | Peer-reviewed | en |
dc.identifier.obd | 43934236 | |
Vyskytuje se v kolekcích: | Články / Articles (KVK) OBD |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|
51457-005_KU457_39-45_Kirschenmann.pdf | 1,62 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít Vyžádat kopii |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/47019
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.