Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorFadrhonc Jan, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorMašek, Tomáš
dc.contributor.refereeAichinger Daniel, Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2022-6-15
dc.date.accessioned2022-06-20T10:19:49Z-
dc.date.available2021-5-26
dc.date.available2022-06-20T10:19:49Z-
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-4-28
dc.identifier87848
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/48141-
dc.description.abstractCílem práce bylo vytvoření online kurzu v prostředí softwaru Moodle pro předmět Technická dokumentace pro učitele A. Práce zahrnuje teoretický popis online kurzů, trendů a využití nových technologií v online vzdělávání. Současně zkoumá možnosti vedoucí k vyšší míře aktivizace účastníků online kurzů. Práce se dále zabývá zařazením technického kreslení do výuky podle Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání. Přitom v rámci třech Školních vzdělávacích programů nastiňuje, jak je technické kreslení na základních školách vyučováno.cs
dc.format54 s. (84 825 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectlearning management systemcs
dc.subjectlmscs
dc.subjectmoodlecs
dc.subjectonline kurzcs
dc.subjectonline vzdělávánícs
dc.subjecte-learningcs
dc.subjectdistanční výukacs
dc.subjectvzdělávánícs
dc.subjectblended learningcs
dc.subjectkombinovaná výukacs
dc.subjectelektronické vzdělávánícs
dc.subjecttvorba online kurzucs
dc.subjectmotivace ve vzdělávánícs
dc.subjecttrendy ve vzdělávánícs
dc.subjecttechnické kreslenícs
dc.subjecttechnická výchovacs
dc.subjecttechnická dokumentacecs
dc.subjectpracovní činnostics
dc.subjectrámcový vzdělávací programcs
dc.subjectrvpcs
dc.subjectškolní vzdělávací programcs
dc.subjectšvpcs
dc.titleTvorba online kurzu k předmětu KMT/GKOA v kontextu vzdělávánícs
dc.title.alternativeThe Creation of an Online Course for KMT/GKOA Subject in the Context of Educationen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programPřírodovědná studia
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe aim of this bachelor thesis was a creation of an online course for a subject named Technical Documentation for Teachers A. The online course is running on the Moodle platform. This body of work includes a theoretical description of online courses, it's trends and the use of new technologies in online education. This work is also exploring the ways which could possibly leads the participants of the online courses to be more active and participate more in general. Based on the Framework Education Programme for Elementary Education and the School Education Programme, this thesis describes the inclusion of technical drawing into an educational process.en
dc.subject.translatedlearning management systemen
dc.subject.translatedlmsen
dc.subject.translatedmoodleen
dc.subject.translatedonline courseen
dc.subject.translatedonline learningen
dc.subject.translatede-learningen
dc.subject.translateddistance educationen
dc.subject.translatedblended learningen
dc.subject.translatedelectronic educationen
dc.subject.translatedcreation of an online courseen
dc.subject.translatedmotivation in educationen
dc.subject.translatedtrends in educationen
dc.subject.translatedtechnical drawingen
dc.subject.translatedtechnical educationen
dc.subject.translatedtechnical documentationen
dc.subject.translatedframework education programme for elementary educationen
dc.subject.translatedschool education programmeen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMT)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace - Tomas Masek.pdfPlný text práce1,17 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PosudekVedoucihoSTAG.pdfPosudek vedoucího práce47,64 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PosudekOponentaSTAG.pdfPosudek oponenta práce49,72 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Protokol Masek.pdfPrůběh obhajoby práce267,67 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/48141

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.