Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPodroužek Ladislav, Doc. PaedDr. Ph.D.
dc.contributor.authorChmelíková, Veronika
dc.contributor.refereeZachová Markéta, PhDr. Ph.D.
dc.date.accepted2022-6-13
dc.date.accessioned2022-06-20T10:21:04Z-
dc.date.available2020-12-7
dc.date.available2022-06-20T10:21:04Z-
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-4-26
dc.identifier87345
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/48302-
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá možnostmi využití skautské výchovné metody v primární škole Plzeňského kraje. V teoretické části je věnována pozornost myšlenkovým základům skautingu, jeho historii a v neposlední řadě samotné skautské výchovné metodě. V praktické části jsou shrnuty výsledky kvantitativního výzkumu, které byly získány prostřednictvím anonymního dotazníku. Bylo zjištěno, jaké prvky skautské výchovné metody jsou užívány na 1. stupni ZŠ a zároveň jaké jsou odlišnosti v jejich užívání.cs
dc.format76 s. (104 224)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectskautská výchovná metodacs
dc.subjectmyšlenkové základy skautingucs
dc.subjecthistorie skautské výchovné metodycs
dc.subjectprincipy a poslání skautingucs
dc.subjectprvky skautské výchovné metodycs
dc.subjectdynamika skautingucs
dc.subjectklíčové kompetence skautingucs
dc.subjectpraktická aplikace skautské metodycs
dc.subjectskautská metoda v mezinárodním kontextucs
dc.titleMožnosti využití skautské výchovné metody v primární škole Plzeňského krajecs
dc.title.alternativePossibilities of using the scout educational method in the primary school of the Pilsen regionen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-levelMagisterský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školy
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis deals with the possibilities of using the Scout educational method in a primary school in the Pilsen region. In the theoretical part, attention is paid to the foundations of Scout Movement, its history and last but not least to the Scout educational method itself. The practical part summarizes the results of the quantitative research, which were obtained through an anonymous questionnaire. It was found out what elements of the Scout educational method are used at primary school and also what are the differences in their use.en
dc.subject.translatedscout educational methoden
dc.subject.translatedbasics of scoutingen
dc.subject.translatedhistory of scout educational methoden
dc.subject.translatedprinciples and mission of scoutingen
dc.subject.translatedelements of scout educational methoden
dc.subject.translateddynamics of scoutingen
dc.subject.translatedkey competencies of scoutingen
dc.subject.translatedpractical application of scout methoden
dc.subject.translatedscout method in international contexten
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Chmelikova .pdfPlný text práce3,73 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Chmelikova VP.pdfPosudek vedoucího práce85,98 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Chmelikova OP.pdfPosudek oponenta práce192,59 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Chmelikova O.pdfPrůběh obhajoby práce2,66 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/48302

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.