Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPěchoučková Šárka, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorMallá, Kamila
dc.contributor.refereeCoufalová Jana, Doc. PaedDr. CSc.
dc.date.accepted2022-6-13
dc.date.accessioned2022-06-20T10:21:09Z-
dc.date.available2020-11-30
dc.date.available2022-06-20T10:21:09Z-
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-4-27
dc.identifier86986
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/48312-
dc.description.abstractDiplomová práce se věnuje zařazení dětských časopisů do výuky matematiky. Teoretická část je zaměřena na samotný časopis, jeho vymezení a rozdělení časopisů podle různých kritérií, které vyhovují určité skupině čtenářů. Hlouběji se zabývá dětským časopisem, jeho historickým vývojem, funkcemi, působením na dětského čtenáře a volbě. Najdeme zde i stručnou charakteristiku dětských časopisů vydávaných v současné době, ze kterých je čerpáno v praktické části této práce. Praktická část obsahuje soubor konkrétních činností z aritmetiky nebo geometrie převzatých z dětských časopisů, které jdou zařadit do výuky matematiky. Tyto činnosti z časopisu jsou převážně určeny pro žáky 1. ročníku, ale najdeme zde i dvě činnosti vhodné pro žáky 2. ročníku.cs
dc.format55 s.
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectčasopis dětský časopis činnost matematikacs
dc.titleZařazení dětských časopisů do výuky matematikycs
dc.title.alternativeInclusion of children's magazines in teaching mathematicen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-levelMagisterský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školy
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe thesis focuses on the inclusion of children's magazines in mathematics education. The theoretical part focuses on the magazine itself, its definition and the classification of magazines according to different criteria that suit a certain group of readers. It delves deeper into the children's magazine, its historical development, its functions, its impact on the children's reader and its choice. We also find a brief description of children's magazines published today, which is drawn upon in the practical part of this thesis. The practical part contains a set of concrete activities in arithmetic or geometry taken from children's magazines that can be incorporated into mathematics teaching. These magazine activities are mainly intended for first-graded pupils, but there are also two activities suitable for second-graded pupils.en
dc.subject.translatedmagazine children's magazine activity mathematicsen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMT)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Malla.pdfPlný text práce3,51 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
diplomova prace_Malla.pdfPosudek oponenta práce201,83 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PosudekVedoucihoSTAG.pdfPosudek vedoucího práce53,36 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Protokol Malla.pdfPrůběh obhajoby práce375,53 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/48312

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.