Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPísková Růžena, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorKušneriková, Sabina
dc.contributor.refereeVejvodová Jana, PaedDr. CSc.
dc.date.accepted2022-6-17
dc.date.accessioned2022-06-20T10:22:36Z-
dc.date.available2021-5-31
dc.date.available2022-06-20T10:22:36Z-
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-3-31
dc.identifier90047
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/48472-
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na analýzu 15 reklamních příspěvků pocházejících ze sociální sítě Instagram od české značky Venira, která se zabývá prodejem přírodní kosmetiky a doplňků stravy. Cílem je analýza sesbíraného materiálu z hlediska slovnědruhové příslušnosti slov a získání přehledu o četnosti výskytů nejfrekventovanějších slovních druhů v reklamních příspěvcích. Dále se zabýváme specifickými rysy komunikace online (např. hashtagy a emotikony), u kterých předpokládáme, že se ve zkoumaných textech budou vyskytovat.cs
dc.format62 s. (77 403 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=90047-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectinfluencercs
dc.subjectinstagramcs
dc.subjectsociální sítěcs
dc.subjectreklamní příspěvekcs
dc.subjectslovní druh.cs
dc.titleReklamní příspěvky na sociálních sítíchcs
dc.title.alternativeAdvertising posts on social mediaen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogice
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis is focused on the analysis of 15 advertising posts from the social network Instagram from the Czech brand Venira, which deals with the sale of natural cosmetics and dietary supplements. The aim is to analyze the advertising posts in terms of word classes and to obtain an overview of the frequency of occurrence of the most frequent word classes in advertising posts. We also deal with specific features of online communication (eg hashtags and emoticons), which we assume will appear in the examined texts.en
dc.subject.translatedinfluenceren
dc.subject.translatedinstagramen
dc.subject.translatedsocial mediaen
dc.subject.translatedadvertising posten
dc.subject.translatedword class.en
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KČJ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakala_r_ska__pra_ce_Sabina_Kusnerikova.pdfPlný text práce3,64 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
kusnerikova_piskova.pdfPosudek vedoucího práce559,43 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
kusnerikova_vejvodova.pdfPosudek oponenta práce325,31 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
kusnerikova_prubeh.pdfPrůběh obhajoby práce77,77 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/48472

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.