Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorVítek, Jindřich
dc.contributor.authorDokoupilová, Anna
dc.contributor.refereePtáček, Petr
dc.date.accepted2012-05-16
dc.date.accessioned2013-06-19T06:44:22Z-
dc.date.available2011-03-30cs
dc.date.available2013-06-19T06:44:22Z-
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-03-29
dc.identifier48066
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/4959
dc.description.abstractTato diplomová práce přináší komplexní pohled na právní regulaci reklamy v České republice.Zabývá se jak veřejnoprávní úpravou reklamy, kterou představují zákon o regulaci reklamy, zákon o rozhlasovém a televizním vysílání či zákon o ochraně spotřebitele, tak úpravou soukromoprávní v níž nejdůležitější roli hraje obchodní zákoník. Dále se práce věnuje i samoregulačnímu systému reklamy, který v České republice představuje Etický kodex reklamy a v neposlední řadě též příslušným směrnicím Evropské unie. Z výše uvedených právních předpisů je pak největší pozornost věnována obchodnímu zákoníku a jeho úpravě klamavé reklamy a srovnávací reklamy v rámci nekalé soutěže.cs
dc.format72 s. (131 838 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=48066-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectklamavá reklamacs
dc.subjectsrovnávací reklamacs
dc.subjectagresivní reklamacs
dc.subjectnekalá soutěžcs
dc.titlePrávní regulace reklamycs
dc.title.alternativeLegal regulation of advertisingen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta právnickács
dc.description.departmentKatedra soukromého práva a civilního procesucs
dc.thesis.degree-programPrávo a právní vědacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis dissertation is focused on legal regulation of advertising in the field of public law, civil law and in the field of self-regulation. The main target of this dissertation is to charge current legal regulation of this issue in the Czech Republic.en
dc.subject.translatedadvertisingen
dc.subject.translatedmisleading advertisingen
dc.subject.translatedcomparative advertisingen
dc.subject.translatedaggressive advertisingen
dc.subject.translatedunfair competitionen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KCP)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP - Pravni regulace reklamy, Anna Dokoupilova 2012.pdfPlný text práce2,58 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Dokoupilova-1.pdfPosudek vedoucího práce1,33 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Dokoupilova-2.pdfPosudek oponenta práce826,72 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Dokoupilova Anna.pdfPrůběh obhajoby práce308,72 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/4959

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.