Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Tollet William Andrew, Bc. et Mgr. M.Litt. | |
dc.contributor.author | Valečková, Jana | |
dc.contributor.referee | Reynaert Barbora, Mgr. Ph.D. | |
dc.date.accepted | 2022-9-5 | |
dc.date.accessioned | 2022-11-10T14:43:35Z | - |
dc.date.available | 2021-6-11 | |
dc.date.available | 2022-11-10T14:43:35Z | - |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.date.submitted | 2022-7-31 | |
dc.identifier | 87997 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/49910 | - |
dc.description.abstract | Tato studie zkoumá možné využití populární hudby k výuce sociální spravedlnosti a mediální gramotnosti středoškolských studentů. Dotazník o 31 otázkách byl publikován na sociálních médiích a odpovědi se vrátily od 47 respondentů. Studie poukazuje na silnou korelaci mezi použitím hudby v hodině, pozorností studentů a posílením jejich kognitivního učení. Došla jsem k závěru, že schopnosti mladých lidí v oblasti sociální spravedlnosti a mediální gramotnosti nejsou tak hluboké, za jaké je považují, ale blíže k tématu, také že je mezi respondenty velký zájem o aktivní využití hudby ve výuce. | cs |
dc.format | 44 s. | |
dc.language.iso | en | |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení | |
dc.subject | hudba | cs |
dc.subject | vzdělání | cs |
dc.subject | sociální výuka | cs |
dc.subject | mediální výuka | cs |
dc.title | Využití populární hudby v sociální a mediální výuce na střední škole | cs |
dc.title.alternative | Using popular music in social and media education at secondary school | en |
dc.type | bakalářská práce | |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | |
dc.description.result | Obhájeno | |
dc.description.abstract-translated | This study investigates a possible use of popular music to teach social justice and media literacy to secondary school students. A 31-question survey was distributed via social media and answers received from 47 respondents. My study shows a strong correlation between the application of music in the classroom, students' attentiveness and strengthening of their cognitive learning. I conclude that young people's capabilities in the fields of social justice and media literacy education are not as deep as they would like to think but, perhaps more to the point, there is high interest amongst respondents for the active utilisation of music in the classroom. | en |
dc.subject.translated | music | en |
dc.subject.translated | education | en |
dc.subject.translated | social justice education | en |
dc.subject.translated | media education | en |
Appears in Collections: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KAN) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Using popular music in social and media education at secondary school.pdf | Plný text práce | 1,95 MB | Adobe PDF | View/Open |
Scan_pos_ved_Tollet_Valeckova.pdf | Posudek vedoucího práce | 77,43 kB | Adobe PDF | View/Open |
Scan_pos_opon_Reyn_Valeckova.pdf | Posudek oponenta práce | 57,59 kB | Adobe PDF | View/Open |
Scan_prubeh_Valeckova.pdf | Průběh obhajoby práce | 351,08 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/49910
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.