Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorPísková Růžena, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorArchmanová, Lucie
dc.contributor.refereeVejvodová Jana, PaedDr. CSc.
dc.date.accepted2022-9-12
dc.date.accessioned2022-11-10T14:45:33Z-
dc.date.available2020-12-4
dc.date.available2022-11-10T14:45:33Z-
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-6-30
dc.identifier87059
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/50127-
dc.description.abstractDiplomová práce se zaměřuje na používání grafických prvků v komunikaci žáků na 1. stupni základní školy. Mezi grafické prvky se řadí např. obrázky, memy, GIFy, emotikony a zkratky. V práci jsou uvedeny dvě části, teoretická a praktická. Teoretická část popisuje jednotlivé grafické prvky, charakteristiku mladšího školního věku, vzdělávací programy a komunikaci. Praktická část se zaměřuje nejen na orientaci v grafických prvcích v komunikaci žáků a učitelů, ale i jakou mají žáci a učitelé představu o využití těchto prvků ve výuce nebo při hodnocení.cs
dc.format87 s., i s. (116 187 znaků),
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=87059-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectobrázkycs
dc.subjectmemycs
dc.subjectgifycs
dc.subjectemotikonycs
dc.subjectzkratkycs
dc.subjectkomunikacecs
dc.titleGrafické prvky v komunikaci žáků na 1. stupni základní školycs
dc.title.alternativeGraphic elements in the communication of pupils at primary schoolen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-levelMagisterský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školy
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis focuses on the use of graphic elements in pupils communication at 1st grade of primary school. Graphic elements include, for example, pictures, memes, GIFs, emoticons and abbreviations. There are two parts in the work, theoretical and practical. The theoretical part describes the individual graphic elements, the characteristics of younger school age, educational programs and communication. The practical part focuses not only on the orientation in the graphic elements in the communication of students and teachers, but also what students and teachers have ideas about the use of these elements in teaching or assessment.en
dc.subject.translatedpicturesen
dc.subject.translatedmemesen
dc.subject.translatedgifsen
dc.subject.translatedemoticonsen
dc.subject.translatedabbreviationsen
dc.subject.translatedcommunicationen
Appears in Collections:Diplomové práce / Theses (KČJ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Graficke prvky v komunikaci zaku na 1. stupni zakladni skoly.pdfPlný text práce3,08 MBAdobe PDFView/Open
archmanova_piskova.pdfPosudek vedoucího práce476,42 kBAdobe PDFView/Open
archmanova_vejvodova.pdfPosudek oponenta práce347,22 kBAdobe PDFView/Open
archmanova_prubeh.pdfPrůběh obhajoby práce83,85 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/50127

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.