Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorŠtrofová Jitka, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorCoufalová, Štěpánka
dc.contributor.refereeSirotek Vladimír, PaedDr. CSc.
dc.date.accepted2022-9-12
dc.date.accessioned2022-11-10T14:47:49Z-
dc.date.available2021-2-24
dc.date.available2022-11-10T14:47:49Z-
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-6-28
dc.identifier87498
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/50278-
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá tématem chemických reakcí tak, jak se vyučuje v hodinách chemie na středních školách. První část popisuje klasifikaci a konkrétní typy chemických reakcí tak, jak jsou uvedeny v chemických učebnicích. Druhá část popisuje téma chemické reakce v kurikulárních dokumentech, které zahrnují český rámcový vzdělávací program. Tato část práce popisuje metody a formy, které se využívají v hodinách chemie na střední škole inspirované výsledky průzkumu. Výsledkem této práce jsou materiály, které mohou studenti nebo učitel využít při výuce chemie. Poslední část se zabývá návrhy experimentů, které mohou pomoci zatraktivnit výuku chemických reakcí.cs
dc.format77 s., XXI s. (109 642 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectchemiecs
dc.subjectchemické reakcecs
dc.subjectkurikulární dokumentycs
dc.subjectvyučovací metody a formycs
dc.subjectexperimentcs
dc.titleChemické reakce ve výuce chemie na SŠcs
dc.title.alternativeChemical reactions in the teaching of chemistry in high schoolen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-levelNavazující
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programUčitelství chemie pro střední školy
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with the topic of chemical reaction as it is being taught in chemistry classes at the high schools. The first part describes classification and specific types of chemical reactions as they are in chemical schoolbooks. The second part describes the topic chemical reaction in curricular documents which includes Czech Framework education programme. This part of the work describes methods and forms which are used in chemistry class at high school inspired by the results of the survey. The result of this thesis are materials which can use students or the teacher in chemistry teaching. This part deals also with suggestion for experiment which can help to make teaching chemical reaction more attractive.en
dc.subject.translatedchemistryen
dc.subject.translatedchemical reactionen
dc.subject.translatedcurricular documentsen
dc.subject.translatedteaching methods and formsen
dc.subject.translatedexperimenten
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KCH)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Coufalova.pdfPlný text práce1,82 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
posudek DP 22 Sirotek - Coufalova.pdfPosudek oponenta práce99,24 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
hodnoceni DP 22 Strofova - Coufalova.docx.pdfPosudek vedoucího práce197,32 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
prubeh obhajob DP22 Coufalova.pdfPrůběh obhajoby práce29,64 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/50278

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.