Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorGierlak, Wiktoria
dc.date.accessioned2023-01-27T07:45:46Z
dc.date.available2023-01-27T07:45:46Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationInovace a technologie ve vzdělávání: časopis o nových metodách a inovacích v technickém a přírodovědném vzdělávání. 2022, č. 1, s. 25-29.cs
dc.identifier.issn2571-2519
dc.identifier.urihttp://olympiadatechniky.cz/itev/
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/51124
dc.format5 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogickács
dc.rights© Západočeská univerzita v Plznics
dc.subjectskautingcs
dc.subjectmoderní technologiecs
dc.subjectfair playcs
dc.subjecthra v terénucs
dc.subjectspoluprácecs
dc.subjectnezávislostcs
dc.titleField game for elementary school childrenen
dc.title.alternativeGra terenowa dla dzieci w edukacji wczesnoszkolnejpl
dc.typečlánekcs
dc.typearticleen
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.description.abstract-translatedMy work focuses on a field game about Scouting. Its theme is the World Thinking Day which takes place on February 22nd, the birthday of Robert Baden-Powell; Founder of Scouting. The aim of the game is to encourage children to actively explore the world around us by learning new skills through play and promoting a healthy lifestyle through exercise in the fresh air. This game also combines having fun during learning and using modern technology and its purpose is to educate.en
dc.subject.translatedscoutingen
dc.subject.translatedfield gameen
dc.subject.translatedmodern technologyen
dc.subject.translatedfair playen
dc.subject.translatedcooperatingen
dc.subject.translatedindependenceen
dc.type.statusPeer-revieweden
Vyskytuje se v kolekcích:Číslo 1 (2022)
Číslo 1 (2022)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Itev_1_2022-25-29.pdfPlný text1,1 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/51124

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.