Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorPísková, Růžena
dc.contributor.authorVejvodová, Jana
dc.date.accessioned2023-01-30T11:00:26Z-
dc.date.available2023-01-30T11:00:26Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationPÍSKOVÁ, R. VEJVODOVÁ, J. K rozvoji digitální kompetence žáků v předmětu ČJL při pedagogické praxi studentů. Český jazyk a literatura, 2022, roč. 72, č. 3, s. 110-119. ISSN: 0009-0786cs
dc.identifier.issn0009-0786
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/51153
dc.description.abstractČlánek popisuje průběh blokové pedagogické praxe studentů realizované v rámci distančního studia v akademickém roce 2020/2021. Cvičení bylo tematicky zaměřeno na problematiku zvyšování digitální gramotnosti a počítačového myšlení. V souvislosti s revizí Rámcového vzdělávacího programu v oboru Informatika dostali stážisté za úkol vytvořit výukové materiály pokrývající tematické oblasti informatiky vhodné pro realizaci v hodinách českého jazyka a literatury. Výsledkem projektu bylo vytvoření portfolia výukových materiálů ověřených ve výuce a promítnutých na online společných setkáních se studenty, učiteli a katedrovými pedagogy.cs
dc.format10 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherFrauscs
dc.relation.ispartofseriesČeský jazyk a literaturacs
dc.relation.ispartofseriesRehabilitáciask
dc.rightsPlný text není přístupný.cs
dc.rights© Frauscs
dc.subjectpedagogická praxecs
dc.subjectvýuka na dálkucs
dc.subjectdigitální gramotnostcs
dc.subjectklíčová kompetencecs
dc.subjectdidaktikacs
dc.titleK rozvoji digitální kompetence žáků v předmětu ČJL při pedagogické praxi studentůcs
dc.title.alternativeOn Developing Digital Competences in the School Subject Czech Language and Literature during Teacher Training of Studentsen
dc.typečlánekcs
dc.typearticleen
dc.rights.accessclosedAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.description.abstract-translatedThe article describes the course of block pedagogical practice of students realized during the distance learning in the academic year 2020/2021. The practice was thematically focused on the issue of increasing digital literacy and computer thinking. In connection with the revision of the Framework Educational Program in the field of Informatics, trainees were given the task of creating educational materials covering thematic areas of informatics suitable to be implemented in Czech language and literature classes. As a result of the project there was created a portfolio of educational materials verified in classes and reflected at online joint meetings with students, teachers, and departmental teaching professionals.en
dc.subject.translatedpedagogical practiceen
dc.subject.translateddistant learningen
dc.subject.translateddigital literacyen
dc.subject.translatedkey competenceen
dc.subject.translateddidacticsen
dc.type.statusPeer-revieweden
dc.identifier.obd43936092
Vyskytuje se v kolekcích:Články / Articles (KČJ)
OBD

Soubory připojené k záznamu:
Soubor VelikostFormát 
Písková - Vejvodová, ČJL 72.pdf8,65 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít  Vyžádat kopii


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/51153

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.

hledání
navigace
  1. DSpace at University of West Bohemia
  2. Publikační činnost / Publications
  3. OBD