Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.author | Knappová, Věra | |
dc.contributor.author | Charvátová, Anna | |
dc.contributor.author | Stackeová, Daniela | |
dc.date.accessioned | 2023-05-15T10:00:17Z | - |
dc.date.available | 2023-05-15T10:00:17Z | - |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | KNAPPOVÁ, V. CHARVÁTOVÁ, A. STACKEOVÁ, D. Correction of defective foot position in a preschool child - case report. Acta Salus Vitae, 2022, roč. 10, č. 2, s. 15-24. ISSN: 1805-8787 | cs |
dc.identifier.issn | 1805-8787 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/51877 | |
dc.description.abstract | Předkládaná práce se zabývá tématem vadného postavení nohy u předškolního dítěte a možnostmi jeho nápravy. Má formu kazuistiky, prezentuje případ předškolního chlapce s vadným postavením nohy a obsah a výsledky intervence, která vedla ke zlepšení. Základem intervence byla pohybová terapie, jejíž potenciální přínosy jsou v praxi často podceňovány, ale nezbytnou podmínkou k jejich dosažení je motivace dítěte a jeho rodičů ji provádět pravidelně a metodicky správně. | cs |
dc.format | 10 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | en | en |
dc.publisher | The College of Physical Education and Sport PALESTRA | en |
dc.relation.ispartofseries | Acta Salus Vitae | en |
dc.rights | © The College of Physical Education and Sport PALESTRA, Ltd. | en |
dc.subject | vadné postavení nohy | cs |
dc.subject | ploché nohy u dětí | cs |
dc.subject | pohybová intervence | cs |
dc.title | Correction of defective foot position in a preschool child - case report | en |
dc.title.alternative | Korekce vadného postavení nohy u předškolního dítěte - kazuistika | cs |
dc.type | článek | cs |
dc.type | article | en |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.type.version | publishedVersion | en |
dc.description.abstract-translated | The presented work deals with the topic of defective foot position in a preschool child and the possibilities of its correction. It takes the form of a case study, presenting the case of a preschool boy with a defective leg position and the content and results of the intervention that resulted in an improvement. The basis of the intervention was movement therapy, the potential benefits of which are often underestimated in practice, but a necessary condition for achieving them is the motivation of the child and his parents to carry it out regularly and methodically correctly. | en |
dc.subject.translated | defective position of the foot | en |
dc.subject.translated | flat feet in children | en |
dc.subject.translated | movement intervention | en |
dc.identifier.doi | 10.58743/asv2022vol10no2.308 | |
dc.type.status | Peer-reviewed | en |
dc.identifier.obd | 43939287 | |
dc.project.ID | SGS-2022-031/Možnosti využití zdravotně orientovaných cvičení pro rozvoj motorických kompetencí u dětí s poruchou autistického spektra | cs |
Vyskytuje se v kolekcích: | Články / Articles (KTV) OBD |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|
Knappová, Charvátová, Stackeová 2022.pdf | 495,3 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/51877
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.