Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSteker František, Doc. akademický malíř
dc.contributor.authorLucáková, Eliška
dc.contributor.refereeHudečková Eva, MgA.
dc.date.accepted2023-6-5
dc.date.accessioned2023-06-13T07:39:18Z-
dc.date.available2022-5-31
dc.date.available2023-06-13T07:39:18Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-4-28
dc.identifier91853
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/52817-
dc.description.abstractJedná se o vizuální identitu a propagaci festivalu mladého umění Láskyplno. Festival probíhá po celý rok v Plzni. Festival pořádá různé akce: autorská čtení, projekce, koncerty, výstavy, ale také rave nebo SWAP oblečení. Cílem mé práce bylo propagovat akci, která má potenciál stát se lokálním pojítkem pro mladé lidi. Snažila jsem se dostat festival do veřejného prostoru a lépe identifikovat jednotlivé akce. Základem vizuální identity je odvážné logo, které se používá hlavně ve velkých formátech. Logo má také verzi pro menší formáty a dvě další alternativy pro specifické použití na merchi. Ostatní vektorové obrázky jsou provedeny ve stejném stylu jako hlavní logo. Dohromady tvoří příjemný, nepřesný a křivolaký celek.cs
dc.format48 s. (28 423 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectvizuální identitacs
dc.subjectstudentský festivalcs
dc.subjectdesign manuálcs
dc.subjectvizuální komunikacecs
dc.subjectlogocs
dc.subjectkulturní akcecs
dc.subjectmerchcs
dc.titleNÁVRH A GRAFICKÉ ZPRACOVÁNÍ VIZUÁLNÍ A TISKOVÉ KAMPANĚ PERIODICKÉ KULTURNÍ AKCEcs
dc.title.alternativeDesign and graphic development of visual and print campaign for periodic cultural eventen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBcA.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta designu a umění Ladislava Sutnara
dc.thesis.degree-programVýtvarná umění
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis is the visual identity and promotion of the Láskyplno young art festival. The festival runs throughout the year in Pilsen. The festival organizes various events: author readings, screenings, concerts, exhibitions, but also raves or SWAP of clothes. The goal of my work was to promote an event that has the potential to become a local connection for young people. I tried to get the festival into the public space and to identify the events more. The visual identity is based on a bold logo, which is mainly used in large formats. The logo also has a version for smaller sizes and two other alternatives for specific use on merch. The other vector images are done in the same style of the primary logo. Together they make a pleasing, imprecise and crooked whole.en
dc.subject.translatedvisual identityen
dc.subject.translatedstudent festivalen
dc.subject.translateddesign manualen
dc.subject.translatedvisual communicationen
dc.subject.translatedlogoen
dc.subject.translatedcultural eventen
dc.subject.translatedmerchen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVU)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
bakalarska_prace_lucakova.pdfPlný text práce7,7 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
LUCAKOVA.pdfPosudek vedoucího práce90,88 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
LUCAKOVA posudek op.pdfPosudek oponenta práce85,38 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
LUCAKOVA_0.pdfPrůběh obhajoby práce54,26 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/52817

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.