Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorTraxmandlová Iva, RNDr. Ph.D.
dc.contributor.authorZýbková, Eva
dc.date.accepted2023-6-12
dc.date.accessioned2023-06-13T07:40:44Z-
dc.date.available2022-3-10
dc.date.available2023-06-13T07:40:44Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-4-27
dc.identifier91116
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/52914-
dc.description.abstractDiplomová práce pojednává o vztahu mladších žáků k přírodě a o podpoře tohoto vztahu s ohledem na vzdělávání na 1. stupni základní školy. Hlavním cílem diplomové práce bylo popsat možnosti, jak se mohou děti seznamovat s přírodou a budovat k ní vztah. V teoretické části je popsáno environmentální vzdělávání a jeho zařazení na 1. stupeň základní školy. Zmínila jsem také možnosti environmentálních programů pro mladší žáky. V dalších kapitolách jsem popsala didaktické hry a lesní pedagogiku, která také významně podporuje vztah k přírodě. Vytvořila jsem také seznam environmentálních center v Národním parku Šumava. V praktické části jsem vytvořila soubor her, díky kterým mohou děti přírodu lépe poznávat. Aktivity jsem zrealizovala a napsala jejich reflexi.cs
dc.format83 s. (120 429 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectenvironmentální výchovacs
dc.subjectvztah k příroděcs
dc.subjectdidaktické hrycs
dc.subjecthry v příroděcs
dc.subjectlesní pedagogikacs
dc.subjectnárodní park šumavacs
dc.subjectenvironmentální centrumcs
dc.subjectnaučná stezkacs
dc.subjectsoubor hercs
dc.titleAktivity podporující vztah dětí k příroděcs
dc.title.alternativeThe activities supporting relationship to the natureen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-levelMagisterský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školy
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis deals with relationship of younger children to nature. I wrote about supporting this relationship regarding education at primary school. The main aim of the thesis was to describe ways in which children can learn about and build a relationship with nature. In the theoretical part I described environmental education and its inclusions to primary school. I mentioned some possibilities of environmental programs for young children. In the next chapters I wrote about didactic games and forest pedagogy, which also significantly promotes the relationship with nature. I have also created a list of environmental education centres in the Šumava National Park and their offer. In the practical part, I have created a set of outdoors games that allow children to get to know nature better. I implemented the activities and wrote a reflection about it.en
dc.subject.translatedenvironmental educationen
dc.subject.translatedrelationship to natureen
dc.subject.translateddidactic gamesen
dc.subject.translatedgames in natureen
dc.subject.translatedforest pedagogyen
dc.subject.translatedšumava national parken
dc.subject.translatedenvironmental education centreen
dc.subject.translatededucational trailen
dc.subject.translatedset of outdoors gamesen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (CBG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP - Zybkova.pdfPlný text práce5,03 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Zybkova_VEDOUCI.pdfPosudek vedoucího práce1,58 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Zybkova_OPONENT.pdfPosudek oponenta práce1,64 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Zybkova_prubeh obhajoby.pdfPrůběh obhajoby práce655,43 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/52914

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.