Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Traxmandlová Iva, RNDr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Zýbková, Eva | |
dc.date.accepted | 2023-6-12 | |
dc.date.accessioned | 2023-06-13T07:40:44Z | - |
dc.date.available | 2022-3-10 | |
dc.date.available | 2023-06-13T07:40:44Z | - |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.date.submitted | 2023-4-27 | |
dc.identifier | 91116 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/52914 | - |
dc.description.abstract | Diplomová práce pojednává o vztahu mladších žáků k přírodě a o podpoře tohoto vztahu s ohledem na vzdělávání na 1. stupni základní školy. Hlavním cílem diplomové práce bylo popsat možnosti, jak se mohou děti seznamovat s přírodou a budovat k ní vztah. V teoretické části je popsáno environmentální vzdělávání a jeho zařazení na 1. stupeň základní školy. Zmínila jsem také možnosti environmentálních programů pro mladší žáky. V dalších kapitolách jsem popsala didaktické hry a lesní pedagogiku, která také významně podporuje vztah k přírodě. Vytvořila jsem také seznam environmentálních center v Národním parku Šumava. V praktické části jsem vytvořila soubor her, díky kterým mohou děti přírodu lépe poznávat. Aktivity jsem zrealizovala a napsala jejich reflexi. | cs |
dc.format | 83 s. (120 429 znaků) | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení | |
dc.subject | environmentální výchova | cs |
dc.subject | vztah k přírodě | cs |
dc.subject | didaktické hry | cs |
dc.subject | hry v přírodě | cs |
dc.subject | lesní pedagogika | cs |
dc.subject | národní park šumava | cs |
dc.subject | environmentální centrum | cs |
dc.subject | naučná stezka | cs |
dc.subject | soubor her | cs |
dc.title | Aktivity podporující vztah dětí k přírodě | cs |
dc.title.alternative | The activities supporting relationship to the nature | en |
dc.type | diplomová práce | |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-level | Magisterský | |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | |
dc.description.result | Obhájeno | |
dc.description.abstract-translated | This diploma thesis deals with relationship of younger children to nature. I wrote about supporting this relationship regarding education at primary school. The main aim of the thesis was to describe ways in which children can learn about and build a relationship with nature. In the theoretical part I described environmental education and its inclusions to primary school. I mentioned some possibilities of environmental programs for young children. In the next chapters I wrote about didactic games and forest pedagogy, which also significantly promotes the relationship with nature. I have also created a list of environmental education centres in the Šumava National Park and their offer. In the practical part, I have created a set of outdoors games that allow children to get to know nature better. I implemented the activities and wrote a reflection about it. | en |
dc.subject.translated | environmental education | en |
dc.subject.translated | relationship to nature | en |
dc.subject.translated | didactic games | en |
dc.subject.translated | games in nature | en |
dc.subject.translated | forest pedagogy | en |
dc.subject.translated | šumava national park | en |
dc.subject.translated | environmental education centre | en |
dc.subject.translated | educational trail | en |
dc.subject.translated | set of outdoors games | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (CBG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP - Zybkova.pdf | Plný text práce | 5,03 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Zybkova_VEDOUCI.pdf | Posudek vedoucího práce | 1,58 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Zybkova_OPONENT.pdf | Posudek oponenta práce | 1,64 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Zybkova_prubeh obhajoby.pdf | Průběh obhajoby práce | 655,43 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/52914
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.