Název: VÝTVARNÉ ŘEŠENÍ POČÍTAČOVÉ HRY (VIDEOGAME CONCEPT ART)
Další názvy: VIDEOGAME CONCEPT ART
Autoři: Véle, Robin
Vedoucí práce/školitel: Šlajch Václav, MgA. Ing.
Oponent: Vaňo Martin, Mgr.
Datum vydání: 2023
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/53095
Klíčová slova: počítačová hra;vizuální novela;dating simulator;digitální kresba;umění;bakalářská práce;videohra
Klíčová slova v dalším jazyce: pc game;computer game;visual novel;dating simulator;digital art;art;bachelor's thesis;videogame
Abstrakt: Během studia jsem se věnoval především zdokonalování svých znalostí lidské figury a její stylizace, designu originálních postav, vymýšlením fiktivních příběhů a zkoumáním média digitální malby a kresby. V této bakalářské práci kombinuji všechna tato pole svého zájmu. Práce odráží moje zkušenosti z prostředí české punkové a queer komunity, a spojuje je v oddechové, nadsazené vizuální novele. Hra sleduje dle jeho vlastního názoru stárnoucího "pankáče" Willa, který poprvé zavítá do vyhlášeného punkového klubu s cílem navázat romantickou známost. Prostřednictvím interakcí s lidmi v klubu se hráč dozvídá více nejen o životě postav, ale i o reáliích fiktivního klubu a města. Jakým směrem se příběh hry bude odvíjet může hráč ovlivnit sérií voleb - ať už toho, s kým se začne bavit, co dané postavě řekne nebo do jaké části klubu zavítá. Hra byla vytvořena pomocí programu Visual Novel Maker.
Abstrakt v dalším jazyce: During the time of my studies I focused mainly on improving my knowledge of the human figure and its stylization, designing original characters, creating fictitious stories, and exploring the medium of digital painting and drawing. In my bachelor's work I unite all these fields of interest. This work reflects my experience being a part of the Czech punk scene as well as the queer community, and combines them in a light-hearted, hyperbolic visual novel. The game follows a self-identified aging punk named Will and his first time visiting a legendary fictional small town punk venue. His objective for the night is to get romantically involved with just about anyone. As they interact with people visiting the club, the player gets to know the characters and becomes familiar with snippets of the venue's lore. The player can steer the storyline via a series of choices - be it who they decide to talk to, what they say or what location within the venue they visit. The game was created using Visual Novel Maker.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVU)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP VELE ROBIN 2023.pdfPlný text práce49,93 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
VELE.docPosudek vedoucího práce53,5 kBMicrosoft WordZobrazit/otevřít
VELE.docxPosudek oponenta práce30,81 kBMicrosoft Word XMLZobrazit/otevřít
VELE.pdfPrůběh obhajoby práce55,1 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vele_BP_My_Life_Looks_Like_Punk_Venue_Bathrooms_game_package.rarVŠKP - příloha747,19 MBRARZobrazit/otevřít  Vyžádat kopii
BP_Vele_gameplay_sample_video.rarVŠKP - příloha891,52 MBRARZobrazit/otevřít  Vyžádat kopii


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/53095

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.