Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorČerník Roman, Mgr. et MgA.
dc.contributor.authorProcházková, Barbora
dc.contributor.refereeGažáková Eva, MgA. Ph.D.
dc.date.accepted2023-6-13
dc.date.accessioned2023-08-02T10:42:43Z-
dc.date.available2021-12-8
dc.date.available2023-08-02T10:42:43Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-4-28
dc.identifier90893
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/53230-
dc.description.abstractTato práce se zabývá zařazováním dramatické výchovy do kurikula základních škol domažlického okresu. Výzkum je cílen především na 1. stupeň základních škol. Hlavním záměrem je analyzovat školy domažlického okresu a zjistit, do jaké míry a v jakých podobách zde dramatická výchova figuruje ve vzdělávacím systému. Dále je v práci zkoumán názor učitelů na dramatickou výchovu a její zařazování do školních vzdělávacích programů. V neposlední řadě byl realizován také rozhovor a náslechové hodiny pod vedením zkušeného učitele dramatické výchovy. V této práci jsou tedy užity kvantitativní i kvalitativní metody výzkumu.cs
dc.format62 s. (85 504 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectdramatická výchovacs
dc.subjectdomažlický okrescs
dc.subjectrámcové vzdělávací programycs
dc.subjectškolní vzdělávací programycs
dc.titleZařazení dramatické výchovy do kurikula na 1. stupni základních škol domažlického okresucs
dc.title.alternativeImplementation of Drama Education in the First Stage of Elementary School Curriculum in the Domažlice Districten
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-levelMagisterský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školy
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis work focuses on the incorporation of drama education into the curriculum of primary schools in the Domažlice district. The research is primarily aimed at the first stage of primary education. The main objective is to analyze the schools in the Domažlice district and determine to what extent and in what forms drama education appears in the educational system. Additionally, the work examines teachers' views on drama education and its inclusion in school educational programs. Finally, an interview and observation lessons were conducted under the guidance of an experienced drama teacher. Both quantitative and qualitative research methods are used in this work.en
dc.subject.translateddrama educationen
dc.subject.translateddomažlice districten
dc.subject.translatedframework educational programsen
dc.subject.translatedschool educational programsen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova prace - Barbora Prochazkova (1).pdfPlný text práce2,13 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Prochazkova VP.pdfPosudek vedoucího práce85,33 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Prochazkova OP.pdfPosudek oponenta práce804,36 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Prochazkova O053.pdfPrůběh obhajoby práce34,11 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/53230

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.