Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSoukupová Pavla, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorKodýtková, Kristýna
dc.contributor.refereeNováková Daniela, PhDr. Ph.D.
dc.date.accepted2023-6-13
dc.date.accessioned2023-08-02T10:42:43Z-
dc.date.available2021-12-8
dc.date.available2023-08-02T10:42:43Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-4-26
dc.identifier90902
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/53232-
dc.description.abstractDiplomová práce analyzuje úroveň a kvalitu týmové spolupráce mezi pedagogem a asistentem pedagoga na vybraných základních školách. Teoretická část vysvětluje pojmy, které přímo souvisejí s týmovou spoluprací a zároveň zasahují do pedagogického hlediska. Praktická část zahrnuje šetření momentálního stavu týmové spolupráce pedagogů a asistentů pedagoga na dvou základních školách. Ze získaných závěrů vyplývají doporučení, která budou zkvalitňovat další spolupráci mezi pedagogickými pracovníky.cs
dc.format52
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectspoluprácecs
dc.subjecttýmcs
dc.subjecttýmová spoluprácecs
dc.subjectpedagogcs
dc.subjectasistent pedagogacs
dc.subjectswot analýzacs
dc.subjectřízený rozhovorcs
dc.subjectpozorovánícs
dc.subjectvizecs
dc.subjectcílecs
dc.subjectdoporučenícs
dc.titleTýmová spolupráce mezi pedagogem a asistentem pedagoga na vybraných základních školách Plzeňského krajecs
dc.title.alternativeTeamwork between the Teacher and the Teacher´s Assistant at Selected Primary Schools in the Region of Pilsenen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-levelMagisterský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školy
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis analysis with the level and quality of teamwork between a teacher and a teacher´s assistant in selected elementary schools. The theoretical part explains terms that are directly related to teamwork and at the same time affect the pedagogical point of view. The practical part includes an investigation of the current state of team cooperation of pedagogues and assistant pedagogues at two elementary schools. The obtained conclusions result in recommendations that will improve the quality of further cooperation between teaching staff.en
dc.subject.translatedcooperationen
dc.subject.translatedteamen
dc.subject.translatedteamworken
dc.subject.translatedteacheren
dc.subject.translatedteacher´s assistanten
dc.subject.translatedswot analysisen
dc.subject.translatedguided interviewen
dc.subject.translatedobservationen
dc.subject.translatedvisionen
dc.subject.translatedgoalsen
dc.subject.translatedrecommendationsen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP Kodytkova Kristyna.pdfPlný text práce878,08 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
DP_ved_ Kodytkova_U1S.pdfPosudek vedoucího práce147,62 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
DP - opo Kodytkova.pdfPosudek oponenta práce134,93 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kodytkova O049.pdfPrůběh obhajoby práce29,71 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/53232

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.