Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKlimtová Václava, Mgr.
dc.contributor.authorVachovcová, Markéta
dc.contributor.refereeGažáková Eva, MgA. Ph.D.
dc.date.accepted2023-6-13
dc.date.accessioned2023-08-02T10:42:43Z-
dc.date.available2021-12-8
dc.date.available2023-08-02T10:42:43Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-4-28
dc.identifier90921
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/53235-
dc.description.abstractDiplomová práce s názvem "Využití wellbeingu v českém a britském školství na prvním stupni základních škol" se zaměřuje na aplikaci wellbeingu v primárním vzdělávání základních škol. V českém školství stále přetrvává výuka zaměřená na objem učiva, a proto očekávaná podpora osobní pohody všech účastníků vzdělávacího procesu, která přichází souběžně s revizí Rámcového vzdělávacího programu, se jeví jako velmi potřebná. Pro výzkumnou část této práce, je stěžejní komparace českého a anglického vzdělávacího systému s ohledem na aplikaci a využití wellbeingu, díky které jsou vyvozeny závěry a vhodná doporučení pro aplikaci s využitím v praxi.cs
dc.format39 s. (79 483 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectwellbeingcs
dc.subjectsystém vzdělávánícs
dc.subjectčeské školstvícs
dc.subjectbritské školstvícs
dc.subject1. stupeňcs
dc.subjectzákladní školycs
dc.titleVyužití wellbeingu na prvním stupni základních školcs
dc.title.alternativeUsing wellbeing at first stage of primary schoolsen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-levelMagisterský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školy
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis final qualification work entitled "The use of well-being in Czech and British education at the first stage of primary schools" focuses on the application of well-being in the primary education of primary schools. In Czech education, teaching focused on the large quantity of the curriculum still persists, and therefore the expected support for the personal well-being of all participants in the educational process, which comes simultaneously with the revision of the Framework Education Program, appears to be very necessary. For the research part of this work, the comparison of the Czech and English educational systems with regard to the application and use of well-being is crucial, thanks to which conclusions and suitable recommendations for application and use in practice are deduced.en
dc.subject.translatedwellbeingen
dc.subject.translatedsystem of educationen
dc.subject.translatedczech educationen
dc.subject.translatedbritish educationen
dc.subject.translatedfirst stageen
dc.subject.translatedprimary schoolsen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova prace - Wellbeing - Marketa Vachovcova - 1. stupen ZS rok 2023.pdfPlný text práce2,46 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vachovcova OP.pdfPosudek oponenta práce804,18 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vachovcova O054.pdfPrůběh obhajoby práce33,28 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vachovcova VP055.pdfPosudek vedoucího práce102,99 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/53235

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.