Název: | Využití programovatelných logických automatů ve vzdělávání \nl{}na druhém stupni základní školy |
Další názvy: | The use of programmable logic controllers in education at the second stage of primary school |
Autoři: | Knetl, Jan |
Vedoucí práce/školitel: | Moc Pavel, Mgr. |
Oponent: | Krotký Jan, Mgr. Ph.D. |
Datum vydání: | 2023 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/53283 |
Klíčová slova: | plc;pneumatický válec;automatizace;didaktický panel;programování |
Klíčová slova v dalším jazyce: | plc;pneumatic cylinder;automation;didactic panel;programming |
Abstrakt: | Bakalářská práce se věnuje využití programovatelných logických automatů ve vzdělávání na druhém stupni základní školy. Využití PLC ve vzdělávání bude aplikováno prostřednictvím didaktického panelu. Proto se práce dále zaměřuje na návrh didaktického panelu a jeho následnou realizaci. Práce přináší zadání úkolů, které budou žáci vykonávat na didaktickém panelu. |
Abstrakt v dalším jazyce: | The bachelor thesis is devoted to the use of programmable logic controllers in education at the second grade of primary school. The use of PLCs in education will be applied through a didactic panel. Therefore, the thesis further focuses on the design of the didactic panel and its subsequent implementation. The thesis provides the assignment of tasks that the students will perform on the didactic panel. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMT) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Knetl Bakalarska prace 2023.pdf | Plný text práce | 1,3 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
PosudekVedoucihoSTAG.pdf | Posudek vedoucího práce | 59,04 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
PosudekOponentaSTAG.pdf | Posudek oponenta práce | 54,8 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Honzik-protokol.pdf | Průběh obhajoby práce | 268,56 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/53283
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.