Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKrotký Jan, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorKindlová, Jana
dc.contributor.refereeMoc Pavel, Mgr.
dc.date.accepted2023-6-13
dc.date.accessioned2023-08-02T10:43:37Z-
dc.date.available2022-1-28
dc.date.available2023-08-02T10:43:37Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-4-28
dc.identifier90867
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/53331-
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá konstrukčními úlohami v pracovních činnostech u žáků prvního stupně základní školy. V teoretické části je popsán tvořivý žák, učitel a tvořivý proces, který odpovídá příslušnému věku dítěte. V praktické části je navrženo a zrealizováno několik pracovních úloh uskutečněných na třech odlišných základních školách. Jsou zde popsány úkoly provedené na 3D tiskárně, pomocí 3D pera, z přírodnin i umělých materiálů. Navržené postupy mohou být inspirací pro kolegy z učitelského oboru, jsou opřené o zkušenosti s dětmi, tyto úkoly je možné i dále rozvíjet, inovovat a kombinovat. V závěru jsou shrnuté zkušenosti ze zpracovaných úkolů. Doplňují to v přílohách pracovní listy, které lze v této podobě použít nebo modifikovat podle individuálních potřeb.cs
dc.format128
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjecttechnická výchovacs
dc.subjectkonstrukční úlohycs
dc.subjectzákladní školacs
dc.subjecttvořivý procescs
dc.subject3d tiskcs
dc.titleTechnické ztvárnění a metodika konstrukčních projektů a jejich analýzacs
dc.title.alternativeTechnical design and methodology of construction projects and their analysisen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-levelMagisterský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školy
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with construction tasks in craft activities for first-level primary school students. The theoretical part describes the creative pupil, the teacher, and the creative process corresponding to the child's age. In the practical part, several work tasks are designed and implemented in three different elementary schools. The tasks performed on a 3D printer, using a 3D pen, with natural and artificial materials are described. The proposed procedures can be an inspiration for colleagues in the teaching profession and are based on personal experiences with children. These tasks can be further developed, innovated, and combined. In the conclusion, the experiences from the developed tasks are summarised. This is supplemented by worksheets in the appendices, which can be used in this form or modified according to individual needs.en
dc.subject.translatedtechnical educationen
dc.subject.translatedconstruction tasksen
dc.subject.translatedprimary schoolen
dc.subject.translatedcreative processen
dc.subject.translated3d printingen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMT)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP-Kindlova_KONECNA.pdfPlný text práce5,98 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PosudekOponentaSTAG.pdfPosudek oponenta práce57,04 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PosudekVedoucihoSTAG.pdfPosudek vedoucího práce58,97 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kindlova-protokol.pdfPrůběh obhajoby práce261,59 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/53331

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.