Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSlavíková Marie, Doc. PaedDr. CSc.
dc.contributor.authorŠvec, Michal
dc.contributor.refereeVičar Jan, Prof. PhDr. MgA. CSc.
dc.date.accepted2023-6-12
dc.date.accessioned2023-08-02T10:45:41Z-
dc.date.available2022-5-31
dc.date.available2023-08-02T10:45:41Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-4-14
dc.identifier91397
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/53555-
dc.description.abstractTato bakalářská práce pojednává o důležitosti hudby reklamního typu v reklamě. Cílem této práce je objasnění emoční reakce respondentů na reklamní hudbu. Práce postupně popisuje možnosti uplatnění hudby tohoto typu, její náležitosti a funkce. Následně se věnuje problematice emocí v hudbě. Těžištěm celé této práce je výzkum emocionálních reakcí posluchačů různého věku a pohlaví na rozdílné typy reklamní hudby.cs
dc.format55 s. ( 75 481 znaků), 17 s.
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectemoce v hudběcs
dc.subjectemoce v reklaměcs
dc.subjectemoční reakcecs
dc.subjecthudba v reklaměcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectreklamacs
dc.titleÚloha hudby v reklaměcs
dc.title.alternativeThe role of music in advertisingen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programHudba se zaměřením na vzdělávání
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis bachelor's thesis discusses the importance of music in advertisements. This work aims to clarify respondents' emotional responses to this advertisement type of music. The work gradually describes the possibilities of applying this type of music, its requirements, and its functions. Subsequently, it addresses the issue of emotions in music. The focus of this work is the research of emotional reactions of listeners of different ages and genders to different types of advertising music.en
dc.subject.translatedadvertisementen
dc.subject.translatedemotions in an advertisementen
dc.subject.translatedemotions in musicen
dc.subject.translatedemotional reactionsen
dc.subject.translatedmarketing communicationen
dc.subject.translatedmusic in an advertisementen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KHK)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Svec.pdfPlný text práce2,34 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
SVEC_BP_vedouci_Sla_2023.pdfPosudek vedoucího práce138,72 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Svec_BP_oponent_Vi_2023.pdfPosudek oponenta práce118,01 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Obhajoby Svec.pdfPrůběh obhajoby práce42,43 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/53555

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.